Wednesday, February 3, 2010

ပိုးထည္ တစ္စေၾကာင့္

လြန္ခဲ့တဲ့ အပတ္က ၾကည့္ျဖစ္တဲ့ အိႏၵိယဇာတ္ကားပါ။

ဇာတ္ကား စ စခ်င္းမွာ ဇာတ္လိုက္က မဂၤလာေဆာင္ၿပီး သတို႔သမီးကို သူ႔အိမ္ေခၚလာတယ္။ လမ္းထိပ္မွာ ထိုင္ေနတဲ့ မိန္းမႀကီးက သူတို႔ကိုၾကည့္ၿပီး အတင္းေျပာတယ္။ “မဂၤလာေဆာင္မွာေတာင္ သတို႔သမီးက ပိုးဆာရီ မ၀တ္ႏိူင္ဘူး” လို႔။ “ဒီမိန္းမႀကီးေတြ သူမ်ားအတင္းထိုင္ေျပာဖို႔ကလြဲၿပီး အျခားအလုပ္မရွိဘူးလား မသိဘူး” လို႔သာ စိတ္ထဲကေျပာၾကၿပီး အိမ္ေရာက္လာတယ္။ အိမ္ေပါက္၀မွာ ဖခင္အိုႀကီးကို သူတို႔ ထံုးစံအတိုင္း ေျခဖမိုးထိ ႏႈတ္ဆက္ၿပီး သတို႔သမီး အိမ္ထဲ၀င္တယ္။ လူႀကီးေတြက ညာဘက္ေျခေထာက္က စလွမ္း၀င္ဖို႔ သတိေပးၾကတယ္။

ဇာတ္လိုက္က အဲ့ဒီနယ္မွာ ရွိတဲ့ ယကၠန္းစက္႐ံုက အလုပ္သမား။ ဇနီးသည္က အလိမၼာအိမ္ပါေလး။ ႏြမ္းႏြမ္းပါးပါးေပမဲ့ ေအးခ်မ္းတဲ့ မိသားစုဘ၀ေလး ပိုင္ဆိုင္ၾကတယ္။ မၾကာဘူး ဇာတ္လိုက္အေဖႀကီး အနိစၥေရာက္တယ္။ အေလာင္းျပင္ၾကသူေတြက အေလာင္းကို ပတ္ဖို႔ ပိုးစ ေတာင္းတယ္။ ဇာတ္လိုက္က “တသက္လံုး အလုပ္လုပ္လာတာ ဖခင္ႀကီး ရုပ္အေလာင္းက ေျခမႏွစ္ခုကို ပူးခ်ည္ဖို႔ ပိုးမွ်င္တစသာ တတ္ႏိုင္ရပါလား” လို႔ ငိုရွာတယ္။ (အသုဘမွာ ေရအိုးခြဲတာ၊ ကူးတို႔ခ ဆိုၿပီး ပါးစပ္ထဲ တမတ္စိထည့္တာ၊ ေျခမႏွစ္ေခ်ာင္းကို ပူးခ်ည္တာေတြ အားလံုးဟာ အိႏၵိယက အယူအဆေတြျဖစ္တယ္။ ဗုဒၶသာသာ၀င္ေတြ အကိ်ဳးအေၾကာင္း အဓိပၸါယ္ ရွိမရွိ သံုးသပ္ၿပီး၊ ဒီအယူအဆေတြကို ဆက္လက္လိုက္နာဖို႔ သင့္မသင့္ ဆံုးျဖတ္သင့္ၿပီ။)

ဇာတ္ကားကို ျပန္ေကာက္ရရင္ ဇာတ္လိုက္ဟာ ဇာတ္လိုက္တို႔ရဲ႕ သဘာ၀အတိုင္း ရိုးသား ႀကိဳးစားၿပီး မဟုတ္မခံ စိတ္ရွိသူျဖစ္တယ္။ စက္ရံုပိုင္ရွင္သူေဌးႀကီးရဲ႕သမီး မဂၤလာေဆာင္မွာ ၀တ္ဖို႔ရာ ပိုးဆာရီကို အထူးယက္လုပ္ေပးဖို႔ ေရြးခ်ယ္ျခင္း ခံရတဲ့ လက္ေရြးစင္ ယကၠန္းသမားတဦး။ ေနာက္ေတာ့ သူတို႔မွာ သမီးေလးတေယာက္ရတယ္။ သမီးေလး ပုခက္တင္ပြဲမွာ ဖေအလုပ္သူက သမီးကို တခိ်န္က်ရင္ ပိုးဆာရီတထည္ ေပးမယ္ လို႔ ကတိက၀တ္ျပဳလိုက္တယ္။ ပြဲကိုလာတဲ့ မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းေတြကေတာ့ “မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ ကတိမ်ိဳး မေပးသင့္ဘူး။ ျဖစ္မလာခဲ့ရင္ ႀကိမ္စာသင့္သလိုမ်ိဳး ခိုက္တတ္တယ္” လို႔ ဇာတ္လိုက္ကို ေ၀ဖန္ၾကတယ္။ ဇနီးသည္မွာလည္း စိုးရိမ္မႈေတြနဲ႔ အဲ့ဒီအခ်ိန္ကစ မ်က္ႏွာ မသာမယာ ျဖစ္ရေတာ့တာေပါ့။ ဒီေတာ့လည္း သူစုထားတဲ့ ေျမအိုးကို ခြဲ၊ အေႂကြေစ့ေတြ တပံုတေခါင္းကို ျပလို႔ ဇနီးသည္ကို အားေပးရွာတယ္။ “ဘာလို႔ မျဖစ္ရမလဲ မိန္းမရယ္ေပါ့။” ကံဆိုးခ်င္ေတာ့ သူ႔ညီမက အဲ့ဒီအျဖစ္အပ်က္ကို အိမ္ထရံအျပင္က ေခ်ာင္းၾကည့္ၿပီး ျမင္သြားခဲ့တယ္။ ေနာက္ေန႔လည္းက်ေရာ ညီမလုပ္သူက သူ႔ေယာက်္ားကို အကိုဆီ လႊတ္ၿပီး ရွာရေဖြရတာ ခက္လြန္းလို႔ ရင္းဖို႔ႏွီးဖို႔ေလးရေအာင္ စုထားေဆာင္းထားတဲ့ ေငြစေၾကးစေလးမ်ားရွိရင္ ေခ်းငွားဖို႔ လာေျပာပါေလေရာ။ ကိုယ့္ ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းေတြ ျဖစ္ေနေတာ့ ျငင္းရခက္တဲ့ ဇာတ္လိုက္ကလည္း ရွိတာအကုန္ အိတ္ထဲသြန္ ထည့္ေပးလိုက္ရေတာ့တာေပါ့။ ဘာမွမေျပာသာတဲ့ မိန္းမလုပ္သူမွာလည္း အိမ္တိုင္ေလးမွီထိုင္လို႔ ငိုင္႐ံုသာ။

ဒီလိုနဲ႔ ရိုးသားပါတယ္ဆိုတဲ့ ဇတ္လိုက္လည္း အလုပ္ျပန္ခ်ိန္ စက္႐ံုထဲ ေနာက္ခ်န္ေနခဲ့ၿပီး ပိုးခ်ည္တခင္တခင္ကို ပါးစပ္ထဲ ငံုၿပီး ခိုးေတာ့တာပဲ။ Lord ေတြပိုင္တဲ့ စက္ရံုႀကီးက အေစာင့္အၾကပ္ထူေျပာပါတယ္။ အထြက္ဂိတ္မွာ တကိုယ္လံုးနဲ႔ ထမင္းခ်ိဳင့္ပါမက်န္ စစ္ေသးတာ။ ဒါကိုပဲ သူ႔မွာရေအာင္ ခိုးရတာ။ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ သမီးေလးကလည္း ေက်ာင္းသြားတဲ့ အရြယ္ေတာင္ ေရာက္လာၿပီေလ။ တရြာထဲသားခ်င္း ေက်ာင္းသြားေဖာ္ ေကာင္ေလးကို သမီးကို ေက်ာင္းအေရာက္ လက္ဆြဲေခၚသြားဖို႔ ဖေအႀကီးမွာ မွာရတာအေမာ။ ခိုးလာတဲ့ ပိုးခ်ည္ခင္ေလးေတြကို ဘယ္သူမွာ မသိေအာင္ ေလးေထာင့္မုန္႔ပံုးေလးထဲ စုထားၿပီး ႏြားတင္းကုတ္ထဲမွာ ညအခ်ိန္မေတာ္မွ ယက္ရရွာတယ္။ တေျဖးေျဖးနဲ႔ အဆင္အကြက္ ေပၚလာတဲ့ ပိုးဆာရီေလးကို တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္ရင္း ပီတိေတြ ျဖာလို႔ေပါ့။

မွတ္မွတ္ရရ ရြာမွာ ပြဲေတာ္လုပ္တဲ့ေန႔ ရြာကလူကုန္နဲ႔ တမိသားစုလံုး ပြဲေတာ္ထဲမယ္ ကရင္းခုန္ရင္း ေပ်ာ္ရင္းရႊင္ရင္းမွာပဲ သမီးေလး အေမ ပါးစပ္ထဲက ေသြးေတြ အန္ပါေတာ့တယ္။ ဆင္းရဲမြဲေတျခင္းရဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲ ရလဒ္ တီဘီေရာဂါက ရြာကေဆးဆရာေတာင္ မႏိုင္ေတာ့တဲ့အေျခကို ေရာက္ေနပါၿပီ။ ၿမိဳ႕ေဆး႐ံုကိုသာ အျမန္ပို႔ဖို႔ ဆရာေျပာႏိုင္ပါေတာ့တယ္။ ယူက်ံဳးမရ မခ်ိတင္ကဲ ျဖစ္ရတဲ့ ဇတ္လိုက္ဟာ မီးအိမ္ေလးကို ဆဲြ၊ ဇနီးသည္ကို ႏြားတင္းကုတ္ဆီ ေပြ႕ခ်ီၿပီး ေခၚသြားပါတယ္။ ယကၠန္းစင္မွာ တသက္နဲ႔ တကိုယ္ သူတခါမွ မျမင္ဖူးေလတဲ့ တို႔ထိလို႔ေတာင္ မၾကည့္ဖူးတဲ့ ပိုးဆာရီစေလး တန္းလန္းကို အံ့ၾသတႀကီးၾကည့္ၿပီး အသက္ထြက္ရွာတယ္။

ေနာက္ေတာ့ ရြာကို လူစိမ္းတဦးေရာက္လာတယ္။ “သူက စာေရးဆရာပါ ယကၠန္းအလုပ္သမားေတြအေၾကာင္း စာေရးခ်င္လို႔ ေလ့လာဖို႔ ေရာက္လာတယ္” လို႔ ဆိုတယ္။ ဒါနဲ႔ ဇာတ္လိုက္လည္း သူ တည္းဖို႔ ခိုဖို႔ရာ ညီမျဖစ္သူရဲ႕အိမ္ကို ဆက္ေပးလိုက္တယ္။ သူ႔ညီမလည္း အိမ္ငွားခေလး ဘာေလးရေအာင္ေပါ့။ ဇာတ္လိုက္ သမီးေလးရဲ႕ ငယ္ငယ္ကတည္းက ေက်ာင္းသြားေဖာ္ သူငယ္ေလးကလည္း စစ္တပ္ထဲ လိုက္သြားရာက ခြင့္ရလို႔ ျပန္လာတယ္။ သူတို႔ႏွစ္ဦး ေမတၱာရွိၾကတာသိတဲ့ မိဘေတြကလည္း ေနရာခ်ထားေပးဖို႔ စီစဥ္ၾကတယ္။ အိႏၵိယ ဓေလ့ထံုးစံအရ မိန္းကေလးဘက္က တင္ေတာင္းရတယ္။ ေယာက်္ားေလးဘက္က ဇာတ္လိုက္ကို “မင္းမွာ သမီးတေယာက္ကလြဲၿပီး ဘာမွမရွိတာသိေပမဲ့ တို႔ကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ဘာတင္ေတာင္းမလဲ ေမးရမွာပဲ” လို႔ ရြာသားအခ်င္းခ်င္း ေနာက္ေျပာင္တဲ့ သေဘာနဲ႔ ေျပာလာေတာ့၊ ဇာတ္လိုက္ကလည္း အမွန္ေတြ ေျပာေနတာ ျဖစ္ေပမဲ့ ေအာင့္သက္သက္နဲ႔ပဲ “ငါ့မွာ ဘာမွ မေပးလိုက္ႏိုင္ေပမဲ့ သမီးလုပ္သူကို မဂၤလာေဆာင္မွာ ပိုးဆာရီ ဆင္လႊတ္လိုက္မယ္” လို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ ရြာကို ေရာက္လာတဲ့ လူစိမ္းက ကြန္ျမဴနစ္ ပါတီ၀င္။ ဇာတ္လိုက္တို႔လည္း မာ့က္စ္တို႔၊ လီနင္တို႔ရဲ႕ အေတြးအေခၚ၊ စာအုပ္စာေပေတြ ဖတ္ခြင့္ရၿပီး အလုပ္သမား သမဂၢ ရြာမွာ ေပၚလာတယ္။ စာနည္းနည္းပါးပါး ဖတ္တတ္တဲ့ ဇာတ္လိုက္က သမဂၢေခါင္းေဆာင္ေပါ့။ စက္႐ံုပိုင္ရွင္သူေဌးဆီမွာ အလုပ္သမားေတြ ရသင့္ရထိုက္တဲ့ အခြင့္အေရးေတြ ေတာင္းဆို ၾကတယ္။ အို လြယ္လြယ္နဲ႔ေတာ့ ဘယ္ရလိမ့္မလဲ။ ယကၠန္းစင္ေတြ မီး႐ိႈ႕ၾကတယ္။ (ပညာနည္းသူေတြရဲ႕ တဇြတ္ထိုး အမူအက်င့္ေတြဟာ တခါတေလမွာ ေတာ္ေတာ္ အရုပ္ဆိုး အက်ည္းတန္တယ္။) ေနာက္ အလုပ္မဆင္းဘူး သပိတ္ေမွာက္ၾကတယ္။ မဂၤလာရက္နီးလာတဲ့ သမီးလုပ္သူကလည္း “ပိုးဆာရီ ဘယ္မလဲ အေဖရယ္။ သြားမ၀ယ္ေသးဘူးလား” တေမးထဲေမးေနေတာ့၊ အလုပ္မဆင္းဘူး သပိတ္ေမွာက္ေနတဲ့ အေဖၾကီးမွာ ဖင္ပူေအာင္ထိုင္မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ သႏၷိဌာန္ေတြ ၿပိဳလဲလို႔ သမီးအလွ လင္ရဖို႔ ပိုးခ်ည္ခင္ ခိုးဖို႔အေရး အလုပ္ျပန္ဆင္းပါမယ္လို႔ မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ပါေတာ့တယ္။ အလုပ္ ဆင္းမယ္၊ မဆင္းဘူးနဲ႔ အလုပ္သမားေတြလည္း ႏွစ္ဖြဲ႔ကြဲလို႔ ဦးတည္ခ်က္ေတြနဲ႔ ေ၀းရေတာ့တယ္။ အလုပ္ဆင္းခ်ိန္မွာ အရင္ထက္ႏွစ္ဆတိုးၿပီး ခ်ည္ခင္ ခိုးတယ္။ ဒီတခါေတာ့ မိပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ သူေဌးရဲ႕ အေစာင့္အၾကပ္ေတြကေရာ၊ သစၥာ ေဖာက္သြားသူဆိုၿပီး နာေနတဲ့ အလုပ္သမားေတြဘက္ကေရာ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္က ၀ိုင္းသမလိုက္ၾကတာ ဘာေျပာေကာင္းမလဲ။ “အေဖ့ကို မရိုက္ၾကပါနဲ႔” လို႔ ၀င္ဆြဲတဲ့ သမီးေတာင္ ေနာက္ဆံုး မ်က္ႏွာလႊဲလိုက္ရတဲ့ အျဖစ္ေရာက္တယ္။

တသက္လံုး ေလးစားလာရတဲ့ အေဖကို ဒီလိုအေျခအေနနဲ႔ ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ သမီးျဖစ္သူက ေရကန္ထဲခုန္ခ်ၿပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေသေၾကာင္းႀကံတယ္။ တခါတည္း ေသမသြားပဲနဲ႔ Vegetable ျဖစ္တယ္။ ဘယ္သူမွ ေစာင့္ေရွာက္မည့္သူမရွိတဲ့ သမီးကို အခ်ဳပ္သားအျဖစ္နဲ႔ လာၾကည့္ရင္း၊ အဆိပ္နယ္ထားတဲ့ ထမင္းကို သမီးပါးစပ္ထဲ ကိုယ္တိုင္လက္နဲ႔ ခြံ႕ၿပီး အဆံုးစီရင္လိုက္တယ္။

ဒီေတာ့မွ ႏြားတင္းကုတ္ထဲက ယကၠန္းစင္က ယက္လက္စ ပိုးဆာရီကို ဆြဲၿဖဲယူလာၿပီး အိမ္ေရွ႕မွာ ခ်ထားတဲ့ သမီးအေလာင္းေပၚလႊားတယ္။ ေခါင္းကို လံုေအာက္ဖံုးေတာ့ ေျခကေပၚေနတယ္။ ေျခကို လံုေအာင္ဖံုးျပန္ေတာ့ ေခါင္းက မလံုျပန္။ ဇာတ္လိုက္မွာ ပိုးဆာရီစကို အေပၚဆြဲလိုက္ ေအာက္ဆြဲလိုက္ လုပ္ရင္း…ဇတ္လမ္းၿပီးသြားပါတယ္။

ဇာတ္ကားနာမည္က Kanchivaram (A Communist Confession) ပါ။

17 comments:

sonata-cantata said...

ငယ္ငယ္တုန္းက သင္ခဲ့ရဖူးတဲ့ ေရနံဆီေလာက္ငွေအာင္ သံုးခြင့္မရရွာၾကတဲ့ ေရနံေျမအလုပ္သမားေတြလိုေပါ့။ ကုန္ထုတ္လုပ္သူေတြက သူတို႔ကိုယ္တိုင္ ထုတ္လုပ္တဲ့ ကုန္ပစၥည္းေတြနဲ႔ တစိမ္းျပင္ျပင္ျဖစ္သြားၾကတဲ့ အရင္းရွင္စနစ္ရဲ့ Alienation သ႐ုပ္ပါ။

ဧရာ

ရႊန္းမီ said...

ဖတ္ရင္းရင္ထဲေအာင့္သြားတယ္

မငံု said...

မသီတာေရ ေကာင္းလိုက္တာ။ ဇာတ္လမ္းေလးကို မၾကည္႔ရေပမဲ႔ ဖတ္ရင္း ၀မ္းနည္းမိတယ္။ ၾကည္႔ပါဦးမယ္ ဒီဇာတ္လမ္းေလး။

Nge Naing said...

ဇာတ္လမ္း အစအဆံုးကို တိုတိုတုတ္တုတ္ တင္ျပသြားတာ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္။ ေတာ္ေတာ္လည္း အစြဲႀကီးၾကတယ္ေနာ့္။ ပိုးဆာရီ မပတ္ရလို႔ ရွိတာနဲ႔ မဂၤလာေဆာင္ေတာ့ေရာ ဘာျဖစ္သြားမွာလဲ။ ျမန္မာေတြမွာလည္း ဒါေလး ရရင္ေတာ့ ေသေပ်ာ္ပါၿပီ ဆိုၿပိး ဒါနဲ႔ ဆင္တူရိုးမား အစြဲေတြ ရွိပါတယ္။

မယ္ကိုး said...

ၾကည့္တာ မဟုတ္ဘဲ ဖတ္ရရံုနဲ႔တင္ ေၾကကြဲစရာေကာင္းလိုက္တာ။

Kay said...

ဇာတ္ရိုုင္းက နာလိုုက္တာ..။ ေခတ္တေခတ္ နဲ႕... အယူသည္းမူေတြ ကိုု ေနာက္ခံ ထား တာ .. နာလြန္းေအာင္ ေတာ့...ေကာင္းပါ့..။ း(

သက္ေဝ said...

အဲဒီေလာက္ စိတ္ဆင္းရဲၿပီး နာက်င္စရာ ဇာတ္ကားမ်ိဳးေတြ မၾကည့္ရဲဘူး...

"အသုဘမွာ ေရအိုးခြဲတာ၊ ကူးတို႔ခ ဆိုၿပီး ပါးစပ္ထဲ တမတ္စိထည့္တာ၊ ေျခမႏွစ္ေခ်ာင္းကို ပူးခ်ည္တာေတြ အားလံုးဟာ အိႏၵိယက အယူအဆေတြျဖစ္တယ္။ ဗုဒၶသာသာ၀င္ေတြ အကိ်ဳးအေၾကာင္း အဓိပၸါယ္ ရွိမရွိ သံုးသပ္ၿပီး၊ ဒီအယူအဆေတြကို ဆက္လက္လိုက္နာဖို႔ သင့္မသင့္ ဆံုးျဖတ္သင့္ၿပီ... " ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းအရာအေပၚမွာ ပိုစိတ္ဝင္စားသြားတယ္...။

ကူးတို႕ခ တမတ္ေစ့ထည့္တာက လူေသၿပီးရင္ လွ်ာေတြ လိပ္သြားမွာစိုးလို႕ တခုခုနဲ႕ ဖိထားတဲ့ သေဘာ၊ ၿပီးေတာ့ ေျခမကို ၾကိဳးနဲ႕ခ်ည္တာကလဲ အသက္မဲ့ ခႏၺာကိုယ္ ကို ထိန္းသိမ္းတဲ့ သေဘာ လို႕ ၾကားဖူးပါတယ္...။
ဟုတ္မဟုတ္ေတာ့ ေသခ်ာမသိဘူး...

ဇြန္မိုးစက္ said...

မၾကည့္ဖူးဘူး၊ ဖတ္ၿပီး ရင္ထဲနင့္သြားတယ္ း(

သင္းႏြယ္ဇင္ said...

သီတာရံုက ရုပ္ရွင္ လာျကည့္.. ဟုတ္ပါဘူး..လာဖတ္သြားပါတယ္။ း)

အိႏၵိယရုပ္ရွင္ေတြက ဘဝသရုပ္ေဖၚေတြမ်ားတယ္ေနာ္။

sonata-cantata said...

ကိုဧရာ ရွင့္ကိုယ္ပိုင္ဇာတ္လမ္း TV ထုတ္သူ TV မသံုးရ အေၾကာင္း ထည့္မေရးပါဘူး။

သီတာ႐ံုမွာ ရုပ္ရွင္လာၾကည့္သူမ်ား
coming soon ေတြ ဆက္တင္မယ္ေနာ္ း)

Moe Cho Thinn said...

ဒါမ်ိဳး ဆို႔ လို႔ မၾကည္႔ခ်င္ဘူး။ ဖတ္ရင္းေတာင္ ငိုခ်င္တာ။

Anonymous said...

ဇာတ္လမ္းနာမည္ကို လွမ္းဖတ္တာ..ျမန္မာလုိ အာဒံခ္ သာဖံ လုိ႔ ဖတ္မိတယ္။
ဘယ္ႏွယ္႔ ျမန္မာလုိေရးထားလဲလို႔ ေတြးမိေသးတယ္။
ေနာက္မွ ကုလားလုိ..ေရးထားတာသတိထားမိတယ္။
လူလဲ ရူးေၾကာင္..မူးေၾကာင္..ရယ္။
mm

အၿပံဳးပန္း said...

မသီတာ ေရးျပတာနဲ႕တင္ ျမင္ေယာင္မိတယ္။

(ဒီပိုစ့္ကို ပရင့္ထုတ္ၿပီး ရုံးအသြားကားေပၚမွာ ဖတ္တာဆိုရင္ ယံုမယ္မဟုတ္လား)

့္္္္္Home Sweet Home said...

တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္အရင္အပတ္ကမွအဲ ့ဒိကားကိုတီဗြီမွာလာလို ့ၾကည့္လိုက္ရတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္လို ့ေတာင္ လင္ေတာ္ေမာင္ကိုေျပာျဖစ္ေသးတယ္။

sonata-cantata said...

Home Sweet Home ေရ မသီတာလည္း TV ကေနၾကည့္တာ Vasantham central ကေလ

khin oo may said...

စိိတ္မေကာငး္ၿဖစ္လုိက္တာ ေတာ္ပါေသးရဲ႕မႀကည္႕ၿဖစ္လုိ႕ တို႕က နလံုးမခုိင္ဘူး စိတထိခုိက္စရာေတြႀကားရင္ စိတ္ထိခုိက္္တယ္။

:) said...

မမြန္လို ဇာတ္ကားကို အာဒမ္ သာဖံလို႕ ဖတ္လိုက္ေသးတယ္။

မၾကည့္ျဖစ္တာေတာ္ေသး...။ မဟုတ္ရင္ အိမ္ရွိလူပံုအလည္မွာ ေသာကမ်က္ရည္ဘူးသီးလ့ံုးေလာက္က်ေနမယ္..။