imaginarycloudsno2 မွဆို၊ က၊ ေရး၊ တီး အေၾကာင္းေရးပါ ဟု ဆိုဖူးသည္။
ဆို၊ က၊ ေရး၊ တီးသည္ အႏုပညာ ျဖစ္ပါသည္။ ဤဘ၀တြင္ အႏုပညာႏွင့္ နီးစပ္ခြင့္ မရခဲ့ပါ။ ေလ့လာ ဆည္းပူးခြင့္ မရခဲ့ပါ။ ဘ၀ခရီးလမ္းတေလွ်ာက္ မွတ္မွတ္ရရ ႀကံဳဖူးခဲ့သည္မ်ားကို အႏုပညာႏွင့္ အတင္းကာေရာ ဆက္စပ္လိုက္ပါဦးမည္။
က်မဂါ၀န္ကေလး ၀တ္ေသာအရြယ္တြင္ ကိုႀကီးက ညတိုင္လွ်င္ အိမ္အေပၚထပ္၀ရံတာတြင္ ကုလားထိုင္ေပၚထိုင္၍ ဂစ္တာ တေဒါင္ေဒါင္လုပ္ပါသည္။ “သီတာလာ သီခ်င္းဆို” ဟုေခၚလွ်င္ ၀မ္းသာအားရ အေျပးကေလးသြားၿပီး သူ႔အနား က်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလးထိုင္ကာ
သစ္ပင္ေပၚမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ေတာက္တဲ့ေတာက္တဲ့
မိုးေလ၀သ ေဟာတတ္တဲ့ ေတာက္တဲ့ေတာက္တဲ့
အို…ေအာ္လိုက္စမ္းပါ…၀ို
၀ိုလား မင္းလား ေလလား မိုးလား ေတာက္တဲ့ အို ေတာက္တဲ့ (မွတ္မိသည့္ အတိုင္း ျပန္ေရးပါသည္။)
ကိုႀကီးက “ထ ဟန္ပါလုပ္”ဟု ဆိုလိုက္လွ်င္ ဒီသီခ်င္းကိုပင္ ဟန္ႏွင့္ပန္ႏွင့္ တေက်ာ့ျပန္ရျပန္ပါသည္။
သီခ်င္းဆံုးသြားေသာ္လည္း ကိုႀကီးက ဂစ္တာကို ဆက္တီးေနပါေသးလွ်င္ ၿငိမ္ၿပီး နားေထာင္ေနမိပါသည္။
ကိုႀကီးက “သြားေတာ့” လို႔ ေျပာလိုက္မွ ခါခါ ခါခါႏွင့္ ထေျပးပါေတာ့သည္။
အိမ္မွာ ကစလ(အႀကီးစား စက္မႈလုပ္ငန္း)ထုတ္ ေရဒီယို တလံုးရွိပါသည္။ နားေထာင္သင့္သေလာက္ နားေထာင္ခဲ့ပါသည္။ က်မအလယ္တန္းေက်ာင္းသူျဖစ္ခ်ိန္မွာေတာ့ ကိုႀကီးက National ကက္ဆက္အမဲေရာင္ေလးတလံုး ၀ယ္လာပါသည္။ ႏွစ္ေထာင့္ေလးရာ(က်ပ္)ေတာင္ ေပးရသည္ဟု ဆိုပါသည္။ “႐ို႐ိုေသေသ ကိုင္ရမည္” ဟု က်မတို႔ ေမာင္ႏွမေတြ အားလံုးကို ေျပာထား၍ ညီအမေတြ တေယာက္တလွည့္ ထိုကက္ဆက္ေလးကို ဖုန္သုတ္ၾကပါသည္။ တခါတရံ ကက္ဆက္ေလးမွာ တေန႔ထဲ ႏွစ္ခါ သံုးခါ ဖုန္သုတ္ခံခဲ့ရပါသည္။ အကိုေတြက သူတို႔ ႏွစ္သက္ရာ အေခြေတြ ၀ယ္လာတတ္ပါသည္။ ကိုႀကီးက ေက်ာ္ဟိန္း၊ သန္းႏိုင္၊ စိုးပိုင္၊ ဘိုဘိုဟန္… ကိုလတ္က ေဇာ္၀မ္း၊ စိုင္းထီးဆိုင္၊ စိုင္းဆိုင္ေမာ့၊ ခြန္သန္းထြန္း၊ ကံေကာ္ေတာမ်ိဳးေအာင္… ကိုေလးက ကိုင္ဇာ၊ ေမဆြိ စသျဖင့္တို႔ ျဖစ္ပါသည္။ (သူတို႔ နားေထာင္တဲ့ သီခ်င္းေတြက သူတို႔စ႐ိုက္ကို ေျပာျပေနၾကတယ္။ ကိုႀကီးက ေဟာ့ေရွာ့၊ ကိုလတ္က လူေအး၊ ကိုေလးကေတာ့ ၾကားထဲ ထားလိုက္ပါေတာ့)
ကက္ဆက္ ၀ယ္လာသည့္ေန႔မွာပင္ အေဖက ကိုႀကီးကို အျပစ္ေျပာပါသည္။ “မင္းတို႔ဟာ ဆူညံဆူညံေတြကြာ နားမခံသာပါဘူး” ဟူ၍။ သို႔ပါေသာေၾကာင့္ အေဖအိမ္မွာရွိလွ်င္ က်မတို႔ ကက္ဆက္မဖြင့္ရပါ။ သူအျပင္သြားခ်ိန္မွ ဖြင့္ရပါသည္။ အေဖျပန္လာၿပီ ဆိုပါက လမ္းထိပ္မွ ‘ပြမ္’ဆိုေသာ ကားဟြန္းသံၾကားရၿပီ ဆိုသည္ႏွင့္ နီးရာလူက ကက္ဆက္ကို ‘ေဒါက္’ ကနဲ ပိတ္ၿပီးသား ျဖစ္ပါသည္။ တခါတရံမူလည္း အေဖ့ အရိပ္အေယာင္ ျမင္လိုက္သူ တေယာက္ေယာက္က “ဂ်ိန္းစဘြန္း လာၿပီေဟ့” ဟု ကက္ဆက္ပိတ္ရန္ လွမ္းအခ်က္ေပးရသည္မ်ားလည္းရွိပါသည္။ ဂီတႏွင့္ ခိုးေၾကာင္ခိုး၀ွက္ နီးစပ္ခဲ့ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
မည္သို႔ဆိုေစ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအရ က်မတို႔အိမ္တြင္ National ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း ကက္ဆက္ေခြ ႏွစ္ေခြထည့္၍ရေသာ ကက္ဆက္လတ္တခု ရွိလာခဲ့ျပန္ပါသည္။ က်မရွစ္တန္းတြင္ ပထ၀ီ၀င္ဘာသာ၌ ဂရပ္ဖ္ ဆြဲျခင္းကို စတင္သင္ၾကားရပါသည္။ အလြန္စိတ္၀င္စားခဲ့ပါသည္။ တညမွာေတာ့ က်မ ဂရပ္ဆြဲျခင္း သင္ခန္းစာမ်ားကို ျပန္လည္ေလ့က်င့္ေနခဲ့ပါသည္။ တအိမ္လံုးလည္း အိပ္ေနၾကၿပီျဖစ္၍ အခန္းေလးထဲတြင္ ႏွစ္ေပမီးေခ်ာင္းေလးထြန္းၿပီး တေယာက္ထဲရွိေနခဲ့ပါသည္။ ပ်င္းပ်င္းရွိလာ၍ ကက္ဆက္ထဲသို႔ အနားရွိ ကက္ဆက္ေခြတခု ေကာက္ထည့္ဖြင့္လိုက္ပါေသးသည္။ စာ၌ အာ႐ံုအျပည့္၀င္စားေနစဥ္ ဘာသံမွန္းမသိသည့္ အသံႀကီးထြက္ေပၚလာရာ က်မအလြန္ပင္ လန္႔ဖ်န႔္သြားၿပီး ေဘးဘီ၀ဲယာ အေမွာင္ထုထဲသို႔ မ၀ံမရဲ လွည့္ပတ္ ၾကည့္႐ႈမိပါသည္။ က်မ၏ အသိစိတ္အာ႐ံုမ်ား ပံုမွန္ျပန္ျဖစ္ခ်ိန္တြင္ေတာ့ ၿပံဳးစိစိႏွင့္ ရယ္ခ်င္ပတ္ကိ်ျဖစ္ေနၿပီး ထိုညအဖို႔ စာၾကည့္ျခင္းကိုလည္း ရပ္နားလိုက္ပါေတာ့သည္။
က်မကို လိပ္ျပာလြင့္သြားေစေသာ အသံမွာ ကက္ဆက္မွ ထြက္ေပၚလာျခင္းျဖစ္ၿပီး ေဆးေက်ာင္းသား ကိုေလး သူတို႔ေက်ာင္း Annual Dinner ၌ စင္ေပၚတက္ကဲရန္ ေလ့က်င့္ အသံသြင္းထားေသာ ဆိုင္းမပါ ဗံုမပါ သံုးရာသီ ေတးသံသာပင္ ျဖစ္ပါေတာ့သည္။ ေနာက္ေန႔၌ ျဖစ္ေၾကာင္းရယ္ကုန္စင္ကို ဗိုလ္ပံုအလယ္၌ ေျပာျပရင္း တခြိခြိရယ္ေလရာ ကိုေလးက “ငါ့အသံကိုမ်ား..” ဆုိၿပီးက်မကို မ်က္ေစာင္းေတြ ထိုးပါသည္။ ကိုေလးသည္ သူစိတ္ေပါက္လာပါက သူ၏ ျပဴး၍ေမွးေသာ မ်က္လံုးႀကီးျဖင့္ မ်က္ေစာင္းေတြ ပစ္ျပက္ထိုးတတ္ပါသည္။ ထို႔ထက္ပို၍လည္း သူ စိတ္မဆိုးတတ္ပါ။ စိတ္ဆတ္၍ ေဒါသႀကီးေသာ အကိုႏွစ္ေယာက္ဆီမွ စိတ္ဆိုးျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ သူေလ့လာ ဆည္းပူးတတ္ေျမာက္ထားျခင္း မိုင္ကုန္ ျဖစ္ပါသည္။ (တကယ္တန္းမွာ သူ႔ခမ်ာ စင္ေပၚမတက္ခဲ့ရရွာပါ။ ပထမအဆင့္ လူေရြးပြဲမွာပင္ တီး၀ိုင္းက တီးေနတာ တပိုဒ္ဆံုးသြားၿပီ သူက ဘယ္ေနရာက စ၀င္ရမွန္းမသိ၍ အစမ္းပင္ မဆိုခဲ့ရပါဟု ေနာင္ အေတာ္ၾကာမွ က်မတို႔က ေမးလာ၍ မခ်ိဳမခ်ဥ္ ၿပံဳးၿဖီးၿဖီးျဖင့္ ေျပာျပပါသည္။ သံုးရာသီ သီခ်င္းၾကားတိုင္း က်မတို႔ ေမာင္ႏွမေတြ တေယာက္မ်က္ႏွာ တေယာက္ၾကည့္မိေစသည့္ အမွတ္တရ တခုျဖစ္ပါသည္။ သူမွ စင္ေပၚမတတ္ခဲ့ရသလားဆိုလွ်င္ ၇ေယာက္ႀကီးမ်ားေတာင္ရွိေသာ္လည္း တဦးတေယာက္မွ်ပင္ ပြဲ၀င္ခဲ့ရဖူးျခင္းမရွိခဲ့ပါ။)
က်မ တကၠသိုလ္ တက္ေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ေက်ာင္းမ်ားပိတ္ထားေသာ တခိ်န္တြင္ ရန္ပံုေငြ စတိတ္ရိႈးပြဲ လက္မွတ္ အိမ္တိုင္ယာေရာက္ မ၀ယ္မေနရ လာေရာင္းေလသည္။ မျဖစ္မေနမို႔ လက္မွတ္တေစာင္ကို ငါးရာက်ပ္ႏွင့္ ၀ယ္ထားလိုက္ရပါသည္။ က်မတို႔မွာ ေမာင္ႏွမေတြမ်ား၍ ထိုသို႔ ေစ်းႀကီးေပးမွ ၾကည့္ခြင့္ရေသာ စတိတ္႐ိႈးပြဲမ်ိဳးကို ႐ံုအျပင္မွ ခဏတျဖဳတ္ မတ္တပ္ရပ္သာ ၾကည့္ဖူးပါသည္။ ဗလာပြဲမ်ားဆိုလွ်င္ေတာ့ တက္ညီလက္ညီရွိၾကပါသည္။ ပဲြရက္ေန႔က်လာေတာ့ တအံုတမႀကီးနဲ႔ လက္မွတ္တေစာင္ ဘယ္လိုၾကည့္မလဲ..လက္မွတ္ေလးမွာအလိုအေလ်ာက္ အဆံုးခံရဖြယ္သာရွိပါသည္။ က်န္သူမ်ားကား မလႈပ္ၾကပါ။ စပ္စလူးက်မသာ လႈပ္ပါတယ္။ “ႏွေမ်ာစရာႀကီး သီတာၾကည့္ခ်င္တယ္။ သီတာတို႔ဆီ လက္မွတ္ေရာင္းၿပီး ဟိုဘက္လမ္းဆက္ေရာင္းတာဆိုေတာ့ ဟိုဘက္လမ္းက သီတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း လာၾကည့္မွာပဲဟာ” ဟူ၍ လုပ္ဇတ္ခင္းကာ သိုသိုသိပ္သိပ္ ပူဆာသျဖင့္ ကိုလတ္က လိုက္ပို႔ပါသည္။ Honda Super Cub ေရႊေရာင္ ဆိုင္ကယ္ေလးႏွင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ပြဲလုပ္သည့္ေနရာကို အေသအခ်ာမမွတ္မိေတာ့ပါ။ အသြားလမ္းမွာ ဆိုင္ကယ္ဘီး၀င္ဖာရသည္ကိုေတာ့ မွတ္မိပါသည္။ ကန္ေတာ္ေလးဘက္ဟု ထင္ပါသည္။ ႐ံုေရွ႕ေရာက္ေတာ့ “ည ၁နာရီ ငါလာႀကိဳမယ္ ဒီ႐ံုေရွ႕ကပဲေစာင့္ ဘယ္မွေလွ်ာက္မသြားနဲ႔” ဟု မွာခဲ့ၿပီး ထြက္သြားပါေတာ့သည္။
က်ဴဖ်ာထရံေတြ ကာထားေသာ ဖုန္တေသာေသာထေနသည့္ ပြဲ႐ံုထဲ တေယာက္ထဲ၀င္သြားရဲျခင္းသည္ အေပ်ာ္ၾကဴးေသာ လူငယ္တဦး၏ တက္ႂကြရႊင္လန္းျခင္းမဟုတ္သလို၊ တကိုယ္ေတာ္ မိုက္႐ူးရဲျခင္းလည္း မဟုတ္မွန္း ကိုယ္တိုင္သိေနခဲ့ပါသည္။ ထိုင္ခံုေနရာရွာေတာ့ ေနရာက ေနာက္နားေတာ္ေတာ္ေရာက္သည္။ ထိုင္ခံုမ်ားမွာ သစ္သားေခါက္ကုလားထိုင္မ်ား ျဖစ္ကာ တခံုႏွင့္တခံု ႀကိဳးမ်ားျဖင့္ တြဲသီထားပါသည္။ ပြဲခင္းထဲ ေရာက္ခ်ိန္၌ အလင္းေရာင္လက္က်န္ရွိေသးၿပီး ေဘးခံုမ်ားတြင္ လူေရာက္မလာေသး။ ညေမွာင္လာသည္ႏွင့္အမွ် ကိုယ့္ေဘးကို ဘယ္လိုလူေတြမ်ားေရာက္လာေလမလဲဟု စိုးလြင္လြင္သီခ်င္းလို တိုးတိတ္စိုးထိတ္ ေၾကာက္ေနပါၿပီ။ အခိ်န္က်လာေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ထားသလို မိန္းမေဖာ္မ်ားက ေရာက္မလာ၊ ေကာင္ေလးမ်ားေရာက္လာသည္။ ဒန္တန္႔တန္။ သို႔ေသာ္…မေနႏိုင္ မထိုင္ႏိုင္ေတာ့ေသာ ကိုယ္ကပင္ ဦးေအာင္ "ဒီေနရာလက္မွတ္ေတြက အန္တီျမတို႔ကို ေရာင္းထားတာ မဟုတ္လား" စကားစလိုက္သည္ႏွင့္ "ဟုတ္ပါတယ္ သူတို႔မအားလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သြားၾကည့္ၾကဆိုၿပီး လက္မွတ္သံုးေစာင္ေပးလိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေအာင္မဂၤလာေက်ာင္းက ေက်ာင္းသားေတြပါ" ဟု ဆိုလိုက္ေသာအခါ က်မရင္ထဲမွ "ေဟး" ဟုပင္ ေအာ္လိုက္မိပါေတာ့သည္။ က်မမိဘမ်ား ဆြမ္း၀တ္ျပဳေနေသာ ေအာင္မဂၤလာ စာသင္တိုက္မွ ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ က်မကို ထိဖို႔တို႔ဖို႔ မဆိုထားႏွင့္ အကယ္၍ အႏၲရာယ္ တစံုတရာ က်ေရာက္လာလွ်င္ပင္ က်မအား အသက္ေပး၍ ကာကြယ္ၾကမည့္သူမ်ားေပဟု စိတ္ထဲမွ ယံုၾကည္မိ၍ ျဖစ္ပါသည္။ (လြန္ခဲ့ေသာ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္က ယဥ္ေက်းမႈကို တေလးတစား ထည့္သြင္းေဖာ္ျပျခင္းမွ်သာ)
ပြဲစေတာ့ စင္ကို မျမင္ရေတာ့ပါ။ က်မလည္း ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ တန္းတူညီတူ ထိုင္ခံုေပၚတက္ မတ္တပ္ရပ္ ၾကည့္ရပါေတာ့သည္။ မွတ္မွတ္ရရ စိုးသူ စင္ေပၚေရာက္သည္ ဆိုလွ်င္ပင္ တေနရာမွ ႐ုန္း႐ုန္း ရုန္း႐ုန္းထျဖစ္ပါသည္။ ေမွ်ာ္လင့္ၿပီး ျဖစ္သည့္ ရန္ျဖစ္ၾကသည္ဟူေသာ စကား ပရိသတ္ေတြက လက္ဆင့္ကမ္းယူလာသည္။ ကိုစိုးသူကေတာ့ ပြဲဆူေအာင္လုပ္ေလၿပီဟု အူတူတူအတတ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူက်မပင္ တန္းသိေလသည္။ ခဏႏွင့္ ၿငိမ္သြားသည္။ ကိုစိုးသူလည္း သီခ်င္းေတြ ဆက္ဆိုေနသည္။ ေနာက္ဘယ္သူေတြ ဆိုေလသလဲ မမွတ္မိေတာ့ပါ။
က်မလည္း ေညာင္းရင္ ထိုင္လိုက္၊ ၾကည့္ခ်င္လာရင္ ခံုေပၚတက္လိုက္ႏွင့္ ေလ့က်င့္ခန္း ယူေနပါသည္။ စိုးလြင္လြင္ဟု ေက်ညာလိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ ထိုင္ခံုေပၚမွာ အပီအျပင္ရပ္ေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ေနာက္က လူမ်ားကိုလည္း အားမနာႏိုင္ေတာ့ပါ။ ကိုစိုးလြင္လြင္ သီခ်င္းေတြ အမ်ားႀကီးျဖင့္ အၾကာႀကီး ေဖ်ာ္ေျဖပါသည္။ သို႔ေသာ္ ဘာမူးသလဲေတာ့မသိ ယိုင္ထိုးေနပါသည္။ သူနဲ႔ အၿပိဳင္ယိုင္ေနၾကေသာ ေကာင္ေလးေတြကလည္း စင္ေပၚတက္ ၂၀၀တန္ေတြ သူ႔ပါးစပ္ထဲထည့္ ဆုခ်ၾကပါသည္။ ဘယ္လိုႀကီးလည္း ထူးဆန္းေထြလာေတြပါလား ဟူေသာ ခံစားမႈကိုရေစပါသည္။ (ထိုေခတ္အခါက ပြဲၾကည့္လာသူ ပရိသတ္မွာ မီးေရာင္ထိုးထားေသာစင္ေပၚသည္ မိမိႏွင့္မဆိုင္ေသာ ကန္႔သတ္နယ္ေျမ အျဖစ္သာ နားလည္ၾကပါသည္။) တီး၀ိုင္းက သူဆိုပါမည္ဟု ေက်ျငာလိုက္ေသာ သီခ်င္းကို တီးေနၿပီ သူက ၀င္ရမည့္ေနရာမွာ မ၀င္ေသး ဆိုခ်င္သည့္ေနရာက ထဆိုသည္။ တီးေနသူေတြ မ်က္ႏွာေတြ ႐ႈံမဲ့ကာ သူဆိုေသာေနရာက တေရာေသာပါးလိုက္တီးရသည္။ က်မ မခံစားႏိုင္ေတာ့ပါ။ ညဥ့္နက္လာသည္ႏွင့္အမွ် နာရီ အေတာ္ၾကာ အာ႐ံုျပင္းျပင္းေတြကို တလစပ္ ျမည္းစမ္းေနေတာ့ လူလည္း ငိုင္စျပဳလာပါၿပီ။ နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၁နာရီထိုးဖို႔ ၁၅မိနစ္အလို…ပြဲခင္းထဲကေန ထြက္လာလိုက္ေတာ့သည္။ ႐ံုေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ကိုလတ္ကေရာက္ေနၿပီ။ ဆိုင္ကယ္ေနာက္ခံုေလးက ထိုင္လိုက္လာရင္း ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ အိမ္ျပန္လာၾကေတာ့ (စိုးလြင္လြင္ သီခ်င္း ထဲကလို မင္းဆံႏြယ္ေတြ ေတာင္ပံျဖန္႔စရာ ဆံႏြယ္ေတြေတာ့ မရွိပါ။) နားႏွစ္ဖက္မွာ ၀တ္ထားတဲ့ နားစြဲအရွည္ႀကီးကေတာ့ ေလထဲမွာ ၀ဲလို႔
ဒီပို႔စ္မွာေတာ့ ဆို ႏွင့္ ပတ္သက္သည္မ်ားသာ၊ က ကိုေတာ့ သည္မွာ ႐ႈစားႏိုင္ပါသည္။ ေရး တာေတြကေတာ့ ဘေလာ့ေပၚမွာ ကေပါက္တိ ကေပါက္ခ်ာ၊ တီး ကေတာ့ ေစာင္းႀကီးပိုက္႐ိုက္ထားသည့္ ဓာတ္ပံု ကိုယ္နဲ႔ အတူရွိမေနေတာ့၍ မႂကြားႏိုင္ေတာ့ပါ။
(က်မ ၁၆ႏွစ္မတုန္းက အိမ္မွာအလွထားသည္ဟုပင္္ မဆိုႏိုင္သည့္ ဖုန္အလိမ္းလိမ္းတက္ေနသည့္ ေစာင္းႀကီးကို သူ႔ဟာသူ ဖုန္သုတ္ယူလာၿပီး၊ ဒီလိုထိုင္ ဒီလိုပိုက္ လက္ကို ဒီလိုထားရတယ္ဟဲ့ ဆိုၿပီး ကိုေလး ႐ိုက္ေပးထားေသာ ဓာတ္ပံုျဖစ္ပါသည္။)
မႀကီး အေၾကာင္းေရးၿပီး အေႂကြးက်န္ေနသည့္ အကိုသံုးေယာက္အေၾကာင္း ကို ေရးမိလ်က္သားလည္း ျဖစ္သြားပါသည္။
သားႀကီး ၁၁ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔ (August 17)အတြက္ ေမေမေပးထားၿပီးသားအေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ ညီေလးနဲ႔ အတူ တြဲညွပ္ေပးခ်င္တဲ့ လက္ေဆာင္တခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
(လူဆိုတာ ေျခာက္ျပစ္ကင္း သဲလဲစင္မဟုတ္၊ အမွားႏွင့္မကင္းၾကပါ။ သည္းခံခြင့္လႊတ္အနစ္နာခံစိတ္မ်ားျဖင့္ ေသြးရင္းသားရင္း ေမာင္ႏွမခ်င္းေတြ ေရွးကထက္ပိုခ်စ္ေစလိုေသာ ဆႏၵျဖင့္)
ဆို၊ က၊ ေရး၊ တီးသည္ အႏုပညာ ျဖစ္ပါသည္။ ဤဘ၀တြင္ အႏုပညာႏွင့္ နီးစပ္ခြင့္ မရခဲ့ပါ။ ေလ့လာ ဆည္းပူးခြင့္ မရခဲ့ပါ။ ဘ၀ခရီးလမ္းတေလွ်ာက္ မွတ္မွတ္ရရ ႀကံဳဖူးခဲ့သည္မ်ားကို အႏုပညာႏွင့္ အတင္းကာေရာ ဆက္စပ္လိုက္ပါဦးမည္။
က်မဂါ၀န္ကေလး ၀တ္ေသာအရြယ္တြင္ ကိုႀကီးက ညတိုင္လွ်င္ အိမ္အေပၚထပ္၀ရံတာတြင္ ကုလားထိုင္ေပၚထိုင္၍ ဂစ္တာ တေဒါင္ေဒါင္လုပ္ပါသည္။ “သီတာလာ သီခ်င္းဆို” ဟုေခၚလွ်င္ ၀မ္းသာအားရ အေျပးကေလးသြားၿပီး သူ႔အနား က်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလးထိုင္ကာ
သစ္ပင္ေပၚမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ေတာက္တဲ့ေတာက္တဲ့
မိုးေလ၀သ ေဟာတတ္တဲ့ ေတာက္တဲ့ေတာက္တဲ့
အို…ေအာ္လိုက္စမ္းပါ…၀ို
Kookaburra – Nursery Rhymehttps://www.youtube.com/watch?v=9V8r52_uWhA
ဟု ဆိုရပါသည္။ ကိုႀကီး၏ ဂစ္တာလက္သံႏွင့္ျဖစ္ပါသည္။ကိုႀကီးက “ထ ဟန္ပါလုပ္”ဟု ဆိုလိုက္လွ်င္ ဒီသီခ်င္းကိုပင္ ဟန္ႏွင့္ပန္ႏွင့္ တေက်ာ့ျပန္ရျပန္ပါသည္။
သီခ်င္းဆံုးသြားေသာ္လည္း ကိုႀကီးက ဂစ္တာကို ဆက္တီးေနပါေသးလွ်င္ ၿငိမ္ၿပီး နားေထာင္ေနမိပါသည္။
ကိုႀကီးက “သြားေတာ့” လို႔ ေျပာလိုက္မွ ခါခါ ခါခါႏွင့္ ထေျပးပါေတာ့သည္။
အိမ္မွာ ကစလ(အႀကီးစား စက္မႈလုပ္ငန္း)ထုတ္ ေရဒီယို တလံုးရွိပါသည္။ နားေထာင္သင့္သေလာက္ နားေထာင္ခဲ့ပါသည္။ က်မအလယ္တန္းေက်ာင္းသူျဖစ္ခ်ိန္မွာေတာ့ ကိုႀကီးက National ကက္ဆက္အမဲေရာင္ေလးတလံုး ၀ယ္လာပါသည္။ ႏွစ္ေထာင့္ေလးရာ(က်ပ္)ေတာင္ ေပးရသည္ဟု ဆိုပါသည္။ “႐ို႐ိုေသေသ ကိုင္ရမည္” ဟု က်မတို႔ ေမာင္ႏွမေတြ အားလံုးကို ေျပာထား၍ ညီအမေတြ တေယာက္တလွည့္ ထိုကက္ဆက္ေလးကို ဖုန္သုတ္ၾကပါသည္။ တခါတရံ ကက္ဆက္ေလးမွာ တေန႔ထဲ ႏွစ္ခါ သံုးခါ ဖုန္သုတ္ခံခဲ့ရပါသည္။ အကိုေတြက သူတို႔ ႏွစ္သက္ရာ အေခြေတြ ၀ယ္လာတတ္ပါသည္။ ကိုႀကီးက ေက်ာ္ဟိန္း၊ သန္းႏိုင္၊ စိုးပိုင္၊ ဘိုဘိုဟန္… ကိုလတ္က ေဇာ္၀မ္း၊ စိုင္းထီးဆိုင္၊ စိုင္းဆိုင္ေမာ့၊ ခြန္သန္းထြန္း၊ ကံေကာ္ေတာမ်ိဳးေအာင္… ကိုေလးက ကိုင္ဇာ၊ ေမဆြိ စသျဖင့္တို႔ ျဖစ္ပါသည္။ (သူတို႔ နားေထာင္တဲ့ သီခ်င္းေတြက သူတို႔စ႐ိုက္ကို ေျပာျပေနၾကတယ္။ ကိုႀကီးက ေဟာ့ေရွာ့၊ ကိုလတ္က လူေအး၊ ကိုေလးကေတာ့ ၾကားထဲ ထားလိုက္ပါေတာ့)
ကက္ဆက္ ၀ယ္လာသည့္ေန႔မွာပင္ အေဖက ကိုႀကီးကို အျပစ္ေျပာပါသည္။ “မင္းတို႔ဟာ ဆူညံဆူညံေတြကြာ နားမခံသာပါဘူး” ဟူ၍။ သို႔ပါေသာေၾကာင့္ အေဖအိမ္မွာရွိလွ်င္ က်မတို႔ ကက္ဆက္မဖြင့္ရပါ။ သူအျပင္သြားခ်ိန္မွ ဖြင့္ရပါသည္။ အေဖျပန္လာၿပီ ဆိုပါက လမ္းထိပ္မွ ‘ပြမ္’ဆိုေသာ ကားဟြန္းသံၾကားရၿပီ ဆိုသည္ႏွင့္ နီးရာလူက ကက္ဆက္ကို ‘ေဒါက္’ ကနဲ ပိတ္ၿပီးသား ျဖစ္ပါသည္။ တခါတရံမူလည္း အေဖ့ အရိပ္အေယာင္ ျမင္လိုက္သူ တေယာက္ေယာက္က “ဂ်ိန္းစဘြန္း လာၿပီေဟ့” ဟု ကက္ဆက္ပိတ္ရန္ လွမ္းအခ်က္ေပးရသည္မ်ားလည္းရွိပါသည္။ ဂီတႏွင့္ ခိုးေၾကာင္ခိုး၀ွက္ နီးစပ္ခဲ့ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
မည္သို႔ဆိုေစ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအရ က်မတို႔အိမ္တြင္ National ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း ကက္ဆက္ေခြ ႏွစ္ေခြထည့္၍ရေသာ ကက္ဆက္လတ္တခု ရွိလာခဲ့ျပန္ပါသည္။ က်မရွစ္တန္းတြင္ ပထ၀ီ၀င္ဘာသာ၌ ဂရပ္ဖ္ ဆြဲျခင္းကို စတင္သင္ၾကားရပါသည္။ အလြန္စိတ္၀င္စားခဲ့ပါသည္။ တညမွာေတာ့ က်မ ဂရပ္ဆြဲျခင္း သင္ခန္းစာမ်ားကို ျပန္လည္ေလ့က်င့္ေနခဲ့ပါသည္။ တအိမ္လံုးလည္း အိပ္ေနၾကၿပီျဖစ္၍ အခန္းေလးထဲတြင္ ႏွစ္ေပမီးေခ်ာင္းေလးထြန္းၿပီး တေယာက္ထဲရွိေနခဲ့ပါသည္။ ပ်င္းပ်င္းရွိလာ၍ ကက္ဆက္ထဲသို႔ အနားရွိ ကက္ဆက္ေခြတခု ေကာက္ထည့္ဖြင့္လိုက္ပါေသးသည္။ စာ၌ အာ႐ံုအျပည့္၀င္စားေနစဥ္ ဘာသံမွန္းမသိသည့္ အသံႀကီးထြက္ေပၚလာရာ က်မအလြန္ပင္ လန္႔ဖ်န႔္သြားၿပီး ေဘးဘီ၀ဲယာ အေမွာင္ထုထဲသို႔ မ၀ံမရဲ လွည့္ပတ္ ၾကည့္႐ႈမိပါသည္။ က်မ၏ အသိစိတ္အာ႐ံုမ်ား ပံုမွန္ျပန္ျဖစ္ခ်ိန္တြင္ေတာ့ ၿပံဳးစိစိႏွင့္ ရယ္ခ်င္ပတ္ကိ်ျဖစ္ေနၿပီး ထိုညအဖို႔ စာၾကည့္ျခင္းကိုလည္း ရပ္နားလိုက္ပါေတာ့သည္။
က်မကို လိပ္ျပာလြင့္သြားေစေသာ အသံမွာ ကက္ဆက္မွ ထြက္ေပၚလာျခင္းျဖစ္ၿပီး ေဆးေက်ာင္းသား ကိုေလး သူတို႔ေက်ာင္း Annual Dinner ၌ စင္ေပၚတက္ကဲရန္ ေလ့က်င့္ အသံသြင္းထားေသာ ဆိုင္းမပါ ဗံုမပါ သံုးရာသီ ေတးသံသာပင္ ျဖစ္ပါေတာ့သည္။ ေနာက္ေန႔၌ ျဖစ္ေၾကာင္းရယ္ကုန္စင္ကို ဗိုလ္ပံုအလယ္၌ ေျပာျပရင္း တခြိခြိရယ္ေလရာ ကိုေလးက “ငါ့အသံကိုမ်ား..” ဆုိၿပီးက်မကို မ်က္ေစာင္းေတြ ထိုးပါသည္။ ကိုေလးသည္ သူစိတ္ေပါက္လာပါက သူ၏ ျပဴး၍ေမွးေသာ မ်က္လံုးႀကီးျဖင့္ မ်က္ေစာင္းေတြ ပစ္ျပက္ထိုးတတ္ပါသည္။ ထို႔ထက္ပို၍လည္း သူ စိတ္မဆိုးတတ္ပါ။ စိတ္ဆတ္၍ ေဒါသႀကီးေသာ အကိုႏွစ္ေယာက္ဆီမွ စိတ္ဆိုးျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ သူေလ့လာ ဆည္းပူးတတ္ေျမာက္ထားျခင္း မိုင္ကုန္ ျဖစ္ပါသည္။ (တကယ္တန္းမွာ သူ႔ခမ်ာ စင္ေပၚမတက္ခဲ့ရရွာပါ။ ပထမအဆင့္ လူေရြးပြဲမွာပင္ တီး၀ိုင္းက တီးေနတာ တပိုဒ္ဆံုးသြားၿပီ သူက ဘယ္ေနရာက စ၀င္ရမွန္းမသိ၍ အစမ္းပင္ မဆိုခဲ့ရပါဟု ေနာင္ အေတာ္ၾကာမွ က်မတို႔က ေမးလာ၍ မခ်ိဳမခ်ဥ္ ၿပံဳးၿဖီးၿဖီးျဖင့္ ေျပာျပပါသည္။ သံုးရာသီ သီခ်င္းၾကားတိုင္း က်မတို႔ ေမာင္ႏွမေတြ တေယာက္မ်က္ႏွာ တေယာက္ၾကည့္မိေစသည့္ အမွတ္တရ တခုျဖစ္ပါသည္။ သူမွ စင္ေပၚမတတ္ခဲ့ရသလားဆိုလွ်င္ ၇ေယာက္ႀကီးမ်ားေတာင္ရွိေသာ္လည္း တဦးတေယာက္မွ်ပင္ ပြဲ၀င္ခဲ့ရဖူးျခင္းမရွိခဲ့ပါ။)
က်မ တကၠသိုလ္ တက္ေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ေက်ာင္းမ်ားပိတ္ထားေသာ တခိ်န္တြင္ ရန္ပံုေငြ စတိတ္ရိႈးပြဲ လက္မွတ္ အိမ္တိုင္ယာေရာက္ မ၀ယ္မေနရ လာေရာင္းေလသည္။ မျဖစ္မေနမို႔ လက္မွတ္တေစာင္ကို ငါးရာက်ပ္ႏွင့္ ၀ယ္ထားလိုက္ရပါသည္။ က်မတို႔မွာ ေမာင္ႏွမေတြမ်ား၍ ထိုသို႔ ေစ်းႀကီးေပးမွ ၾကည့္ခြင့္ရေသာ စတိတ္႐ိႈးပြဲမ်ိဳးကို ႐ံုအျပင္မွ ခဏတျဖဳတ္ မတ္တပ္ရပ္သာ ၾကည့္ဖူးပါသည္။ ဗလာပြဲမ်ားဆိုလွ်င္ေတာ့ တက္ညီလက္ညီရွိၾကပါသည္။ ပဲြရက္ေန႔က်လာေတာ့ တအံုတမႀကီးနဲ႔ လက္မွတ္တေစာင္ ဘယ္လိုၾကည့္မလဲ..လက္မွတ္ေလးမွာအလိုအေလ်ာက္ အဆံုးခံရဖြယ္သာရွိပါသည္။ က်န္သူမ်ားကား မလႈပ္ၾကပါ။ စပ္စလူးက်မသာ လႈပ္ပါတယ္။ “ႏွေမ်ာစရာႀကီး သီတာၾကည့္ခ်င္တယ္။ သီတာတို႔ဆီ လက္မွတ္ေရာင္းၿပီး ဟိုဘက္လမ္းဆက္ေရာင္းတာဆိုေတာ့ ဟိုဘက္လမ္းက သီတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း လာၾကည့္မွာပဲဟာ” ဟူ၍ လုပ္ဇတ္ခင္းကာ သိုသိုသိပ္သိပ္ ပူဆာသျဖင့္ ကိုလတ္က လိုက္ပို႔ပါသည္။ Honda Super Cub ေရႊေရာင္ ဆိုင္ကယ္ေလးႏွင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ပြဲလုပ္သည့္ေနရာကို အေသအခ်ာမမွတ္မိေတာ့ပါ။ အသြားလမ္းမွာ ဆိုင္ကယ္ဘီး၀င္ဖာရသည္ကိုေတာ့ မွတ္မိပါသည္။ ကန္ေတာ္ေလးဘက္ဟု ထင္ပါသည္။ ႐ံုေရွ႕ေရာက္ေတာ့ “ည ၁နာရီ ငါလာႀကိဳမယ္ ဒီ႐ံုေရွ႕ကပဲေစာင့္ ဘယ္မွေလွ်ာက္မသြားနဲ႔” ဟု မွာခဲ့ၿပီး ထြက္သြားပါေတာ့သည္။
က်ဴဖ်ာထရံေတြ ကာထားေသာ ဖုန္တေသာေသာထေနသည့္ ပြဲ႐ံုထဲ တေယာက္ထဲ၀င္သြားရဲျခင္းသည္ အေပ်ာ္ၾကဴးေသာ လူငယ္တဦး၏ တက္ႂကြရႊင္လန္းျခင္းမဟုတ္သလို၊ တကိုယ္ေတာ္ မိုက္႐ူးရဲျခင္းလည္း မဟုတ္မွန္း ကိုယ္တိုင္သိေနခဲ့ပါသည္။ ထိုင္ခံုေနရာရွာေတာ့ ေနရာက ေနာက္နားေတာ္ေတာ္ေရာက္သည္။ ထိုင္ခံုမ်ားမွာ သစ္သားေခါက္ကုလားထိုင္မ်ား ျဖစ္ကာ တခံုႏွင့္တခံု ႀကိဳးမ်ားျဖင့္ တြဲသီထားပါသည္။ ပြဲခင္းထဲ ေရာက္ခ်ိန္၌ အလင္းေရာင္လက္က်န္ရွိေသးၿပီး ေဘးခံုမ်ားတြင္ လူေရာက္မလာေသး။ ညေမွာင္လာသည္ႏွင့္အမွ် ကိုယ့္ေဘးကို ဘယ္လိုလူေတြမ်ားေရာက္လာေလမလဲဟု စိုးလြင္လြင္သီခ်င္းလို တိုးတိတ္စိုးထိတ္ ေၾကာက္ေနပါၿပီ။ အခိ်န္က်လာေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ထားသလို မိန္းမေဖာ္မ်ားက ေရာက္မလာ၊ ေကာင္ေလးမ်ားေရာက္လာသည္။ ဒန္တန္႔တန္။ သို႔ေသာ္…မေနႏိုင္ မထိုင္ႏိုင္ေတာ့ေသာ ကိုယ္ကပင္ ဦးေအာင္ "ဒီေနရာလက္မွတ္ေတြက အန္တီျမတို႔ကို ေရာင္းထားတာ မဟုတ္လား" စကားစလိုက္သည္ႏွင့္ "ဟုတ္ပါတယ္ သူတို႔မအားလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သြားၾကည့္ၾကဆိုၿပီး လက္မွတ္သံုးေစာင္ေပးလိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေအာင္မဂၤလာေက်ာင္းက ေက်ာင္းသားေတြပါ" ဟု ဆိုလိုက္ေသာအခါ က်မရင္ထဲမွ "ေဟး" ဟုပင္ ေအာ္လိုက္မိပါေတာ့သည္။ က်မမိဘမ်ား ဆြမ္း၀တ္ျပဳေနေသာ ေအာင္မဂၤလာ စာသင္တိုက္မွ ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ က်မကို ထိဖို႔တို႔ဖို႔ မဆိုထားႏွင့္ အကယ္၍ အႏၲရာယ္ တစံုတရာ က်ေရာက္လာလွ်င္ပင္ က်မအား အသက္ေပး၍ ကာကြယ္ၾကမည့္သူမ်ားေပဟု စိတ္ထဲမွ ယံုၾကည္မိ၍ ျဖစ္ပါသည္။ (လြန္ခဲ့ေသာ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္က ယဥ္ေက်းမႈကို တေလးတစား ထည့္သြင္းေဖာ္ျပျခင္းမွ်သာ)
ပြဲစေတာ့ စင္ကို မျမင္ရေတာ့ပါ။ က်မလည္း ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ တန္းတူညီတူ ထိုင္ခံုေပၚတက္ မတ္တပ္ရပ္ ၾကည့္ရပါေတာ့သည္။ မွတ္မွတ္ရရ စိုးသူ စင္ေပၚေရာက္သည္ ဆိုလွ်င္ပင္ တေနရာမွ ႐ုန္း႐ုန္း ရုန္း႐ုန္းထျဖစ္ပါသည္။ ေမွ်ာ္လင့္ၿပီး ျဖစ္သည့္ ရန္ျဖစ္ၾကသည္ဟူေသာ စကား ပရိသတ္ေတြက လက္ဆင့္ကမ္းယူလာသည္။ ကိုစိုးသူကေတာ့ ပြဲဆူေအာင္လုပ္ေလၿပီဟု အူတူတူအတတ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူက်မပင္ တန္းသိေလသည္။ ခဏႏွင့္ ၿငိမ္သြားသည္။ ကိုစိုးသူလည္း သီခ်င္းေတြ ဆက္ဆိုေနသည္။ ေနာက္ဘယ္သူေတြ ဆိုေလသလဲ မမွတ္မိေတာ့ပါ။
က်မလည္း ေညာင္းရင္ ထိုင္လိုက္၊ ၾကည့္ခ်င္လာရင္ ခံုေပၚတက္လိုက္ႏွင့္ ေလ့က်င့္ခန္း ယူေနပါသည္။ စိုးလြင္လြင္ဟု ေက်ညာလိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ ထိုင္ခံုေပၚမွာ အပီအျပင္ရပ္ေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ေနာက္က လူမ်ားကိုလည္း အားမနာႏိုင္ေတာ့ပါ။ ကိုစိုးလြင္လြင္ သီခ်င္းေတြ အမ်ားႀကီးျဖင့္ အၾကာႀကီး ေဖ်ာ္ေျဖပါသည္။ သို႔ေသာ္ ဘာမူးသလဲေတာ့မသိ ယိုင္ထိုးေနပါသည္။ သူနဲ႔ အၿပိဳင္ယိုင္ေနၾကေသာ ေကာင္ေလးေတြကလည္း စင္ေပၚတက္ ၂၀၀တန္ေတြ သူ႔ပါးစပ္ထဲထည့္ ဆုခ်ၾကပါသည္။ ဘယ္လိုႀကီးလည္း ထူးဆန္းေထြလာေတြပါလား ဟူေသာ ခံစားမႈကိုရေစပါသည္။ (ထိုေခတ္အခါက ပြဲၾကည့္လာသူ ပရိသတ္မွာ မီးေရာင္ထိုးထားေသာစင္ေပၚသည္ မိမိႏွင့္မဆိုင္ေသာ ကန္႔သတ္နယ္ေျမ အျဖစ္သာ နားလည္ၾကပါသည္။) တီး၀ိုင္းက သူဆိုပါမည္ဟု ေက်ျငာလိုက္ေသာ သီခ်င္းကို တီးေနၿပီ သူက ၀င္ရမည့္ေနရာမွာ မ၀င္ေသး ဆိုခ်င္သည့္ေနရာက ထဆိုသည္။ တီးေနသူေတြ မ်က္ႏွာေတြ ႐ႈံမဲ့ကာ သူဆိုေသာေနရာက တေရာေသာပါးလိုက္တီးရသည္။ က်မ မခံစားႏိုင္ေတာ့ပါ။ ညဥ့္နက္လာသည္ႏွင့္အမွ် နာရီ အေတာ္ၾကာ အာ႐ံုျပင္းျပင္းေတြကို တလစပ္ ျမည္းစမ္းေနေတာ့ လူလည္း ငိုင္စျပဳလာပါၿပီ။ နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၁နာရီထိုးဖို႔ ၁၅မိနစ္အလို…ပြဲခင္းထဲကေန ထြက္လာလိုက္ေတာ့သည္။ ႐ံုေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ကိုလတ္ကေရာက္ေနၿပီ။ ဆိုင္ကယ္ေနာက္ခံုေလးက ထိုင္လိုက္လာရင္း ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ အိမ္ျပန္လာၾကေတာ့ (စိုးလြင္လြင္ သီခ်င္း ထဲကလို မင္းဆံႏြယ္ေတြ ေတာင္ပံျဖန္႔စရာ ဆံႏြယ္ေတြေတာ့ မရွိပါ။) နားႏွစ္ဖက္မွာ ၀တ္ထားတဲ့ နားစြဲအရွည္ႀကီးကေတာ့ ေလထဲမွာ ၀ဲလို႔
ဒီပို႔စ္မွာေတာ့ ဆို ႏွင့္ ပတ္သက္သည္မ်ားသာ၊ က ကိုေတာ့ သည္မွာ ႐ႈစားႏိုင္ပါသည္။ ေရး တာေတြကေတာ့ ဘေလာ့ေပၚမွာ ကေပါက္တိ ကေပါက္ခ်ာ၊ တီး ကေတာ့ ေစာင္းႀကီးပိုက္႐ိုက္ထားသည့္ ဓာတ္ပံု ကိုယ္နဲ႔ အတူရွိမေနေတာ့၍ မႂကြားႏိုင္ေတာ့ပါ။
(က်မ ၁၆ႏွစ္မတုန္းက အိမ္မွာအလွထားသည္ဟုပင္္ မဆိုႏိုင္သည့္ ဖုန္အလိမ္းလိမ္းတက္ေနသည့္ ေစာင္းႀကီးကို သူ႔ဟာသူ ဖုန္သုတ္ယူလာၿပီး၊ ဒီလိုထိုင္ ဒီလိုပိုက္ လက္ကို ဒီလိုထားရတယ္ဟဲ့ ဆိုၿပီး ကိုေလး ႐ိုက္ေပးထားေသာ ဓာတ္ပံုျဖစ္ပါသည္။)
မႀကီး အေၾကာင္းေရးၿပီး အေႂကြးက်န္ေနသည့္ အကိုသံုးေယာက္အေၾကာင္း ကို ေရးမိလ်က္သားလည္း ျဖစ္သြားပါသည္။
သားႀကီး ၁၁ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔ (August 17)အတြက္ ေမေမေပးထားၿပီးသားအေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ ညီေလးနဲ႔ အတူ တြဲညွပ္ေပးခ်င္တဲ့ လက္ေဆာင္တခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
(လူဆိုတာ ေျခာက္ျပစ္ကင္း သဲလဲစင္မဟုတ္၊ အမွားႏွင့္မကင္းၾကပါ။ သည္းခံခြင့္လႊတ္အနစ္နာခံစိတ္မ်ားျဖင့္ ေသြးရင္းသားရင္း ေမာင္ႏွမခ်င္းေတြ ေရွးကထက္ပိုခ်စ္ေစလိုေသာ ဆႏၵျဖင့္)
16 comments:
အမတို႔ေမာင္ႏွမေတြက ေပ်ာ္စရာၾကီးးး
ဖတ္ရင္းရီရတယ္...
အမကေရးတတ္တယ္..
မသီတာေရ...
လင့္ေတြကိုပါ သြားျပီး ျပန္ဖတ္ေနတာ...။
သံုးရာသီ သီခ်င္းလည္း အခု ေဒါင္းထားျပီး နားေထာင္ေနတယ္။
နားေထာင္လိုက္မွ သိတယ္.. ညီမရဲ႕ အစ္ကိုက အဲဒီသီခ်င္းကို "ေမာင္ မ,မ ႏိုင္ဘူးကြယ့္ခင့္ကို...၊ ခင့္ကိုယ္ၾကီးက ေလးတယ္ဆို " လို႕ အျမဲေျပာင္ဆိုတဲ့သီခ်င္းပဲ...။
မသီတာရဲ႕ အစ္ကိုေလးမ်က္လံုးကို ပံုေဖာ္ၾကည့္လို႕မရပါ.. ေမွး ျပီး ျပဴးေသာ မ်က္လံုးဆိုလို႕ ...။
ၾကည္ႏူးစရာေလး မမ။
စတိတ္႐ိႈးတေယာက္ထဲ ၾကည့္ရဲတဲ့ သတိၱကိုေတာ့ လက္ဖ်ားခါ သြားပါတယ္ :))))
ေမာင္ႏွမအခ်င္းခ်င္းခ်စ္ၾကတဲ႔ ေမတၱာကို ႏွစ္သက္မိပါတယ္...
တကူးတက အခ်ိန္ေပးေရးလို႕ တကယ္ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ မသီတာ ။ ေစာင္းၾကီးပိုက္ၿပီး ရုိက္ထားေသာ ဓါတ္ပံု ဆိုလို႕ စိတ္ဝင္စားသြားေသးတယ္ ။ ငယ္ငယ္က အဲသလို ရိုက္တဲ႕ ပံုေတြ ေတြ႕ဖူးတယ္ ။
သံုးရာသီ သီခ်င္းကို ေဒါင္းလုပ္လုပ္သြားတယ္ ။ အဲသလို သီခ်င္းေတြ တခါတေလ နားေထာင္ပါတယ္ ။ ၾကယ္ကေလးေတြ ခ်စ္စရာတို႕ ၊ သူတို႕ကို ၿပံဳးၿပီးၾကည္႔ေနပါတို႕ ဘာတို႕ ။ သီခ်င္းေရးတဲ႕ သူေတြရဲ႕ အသံုးအနုုန္းေလးေတြကို သိၿခင္တာလဲပါတယ္ ။ တခါက ေခတ္ေပၚကဗ်ာေရးတဲ႕ ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္နဲ႕ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ရင္း စကားေၿပာၿဖစ္တယ္ ။သူက ကဗ်ာထဲမွာ အသံသာေအာင္ ၊ ၿပဳတဲ႕ အေၾကာင္း ၊ ေဖါ႕သံ ၊ ဖိသံ ၊အသံေၿပေၿပေလ်ာ႕ေလ်ာ႕အသံေတြ ၊ အသံညီမူေတြနဲ႕ ဆက္စပ္ၿပီး ေရွးသီခ်င္းထဲက စကားအသံုးအနူန္း ၊ ေဝါဟာရေတြကို ေသခ်ာေလ႕လာသင္႔တယ္ ။ဆိုၿပီးသူေၿပာ တယ္ ။ အဲသည္႔ေနာက္ကစၿပီး ဂရုတစိုက္နားေထာင္ၿဖစ္တယ္ ။
ငယ္တုန္းကေတာ့..
အိမ္က ေမာင္ေလးေတြနဲ႔ စတိတ္ရွိုးသြားရတယ္..
စတိတ္ရွိုးလဲေရာက္ေရာ..
သူ႕သူငယ္ခ်င္းနဲ႔သူ..
ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ကိုယ္ဘဲ..
ျပန္မွ တူတူခ်ိန္းျပန္တာ..
ေပါက္
ေအာ... မသီတာရဲ႕... လူငယ္ဘ၀ဒိုင္ယာရီေပါ့ေလ...
မသီတာ၊ ေမာင္ႏွမေတြအမ်ားၾကီးပဲ၊ အားက်လိုက္တာ
ငယ္ငယ္တုန္းက အကိုလိုခ်င္ခဲ့တယ္၊ သံုးေယာက္လိုခ်င္ခဲ့တာ၊ စိတ္ကူးယဥ္တာေပါ့ေလ၊ ၀တၳဳေတာင္ စမ္းေရးလိုက္ေသးတယ္။
ငယ္ငယ္တုန္းက ခါခါ ခါခါနဲ႕ ေျပးသြားတာေလးျမင္ေယာင္တယ္၊ ၿပံဳးမိတယ္။
ကိုယ့္အမက တေန႕ထက္တေန႕ ခင္ဖို႕ေကာင္းလာတယ္။
သံုးရာသီသီခ်င္းကို မသီတာအကို ဆိုတာကို ဖြင့္ျပတာလားမွတ္ၿပီး ဖြင့္နားေထာင္လိုက္ေသးတယ္။ ရင္ရိုျဖစ္ေနတာကိုး။
ငယ္ငယ္က ကိုကိုလိုက္ပို့လို့ စတိတ္ရွုိးေတြျကည့္ဘူးတယ္။ဒါေပမဲ့ တေယာက္ထဲေတာ့ တခါမွမျကည့္ရဲဖူးဘူး။ သီတာကသတၱိေကာင္းတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ ဆိုကေရးတီး ပါရမီကို ေရးျပရင္ မ်က္ရည္ ေတာက္ေတာက္က်သြားမယ္။
ေနာက္ႀကံဳမွ ေရးဦးမယ္။
မမသီတာေရ
ဖတ္လုိ႔ေကာင္းလုိက္တာဗ်ာ တစ္ခါထဲကုိ ဆြဲေခၚသြားတာ စာေတြက
စကားမစပ္ မမသီတာရဲ႔ သားၾကီးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ေမြးေန႔တူတယ္ဗ်
သူ႔အတြက္
http://www.youtube.com/watch?v=yolLqx6k1OM&feature=related
ခင္မင္စြာျဖင့္
သီဟသစ္
ဆို-က-ေရး- တီး လာ အားေပးတယ္..း)
လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ၂၀ က စတိတ္ရိွဳးေလးက လြမ္းစရာ
ေမာင္ႏွမေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႕ေပ်ာ္စရာၾကီးေနာ္
မမ က ညီအမ ႏွစ္ေယာက္ထဲ ရွိခဲ့တာမို႕
အကို ရွိတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆို အရမ္း အားက်မိတယ္
မမသီရိ
အစ္မေရးတာ ဖတ္ခ်င္စရာေလးမိွု႕ အစအဆံုး ေသခ်ာဖတ္သြားပါတယ္ ... အစ္မကအဲလိုမထင္ရဘူးေနာ္ ... ေက်ာင္းမွာကထဲက ဆံပင္ေကာက္ေကာက္ထူထူေလးနဲ႔ အစ္မကို ေငးခဲ႔တာ ... ခုပို႕စ္ေတြထဲကလို ခပ္သြက္သြက္လို႔ မထင္ခဲ႔ပါဘူးဗ်ာ ...
နင္တေယာက္ထဲ ဘယ္တံုန္းက hot လိုက္တာလဲ။ ငါမသိလိုက္ပါလား!!!!
ေရွး ကထက္ပို ခ်စ္ၾကပါေစဗ်ာ။
Post a Comment