မနက္ ၇နာရီ သားႀကီးကို ေက်ာင္းသြားပို႔ပါတယ္။ ေက်ာင္းပို႔ၿပီး လမ္းတပတ္ေလွ်ာက္လို႔ အိမ္ကို ၇း၄၅ ျပန္ေရာက္ေလ့ရွိပါတယ္။ မေန႕က လမ္းေလွ်ာက္ရင္း အရစ္အရစ္နဲ႔ ငါးဂ်င္းကြက္ပံုေပၚေနတဲ့ တိမ္အနားေတြကို ေနျခည္ႏုႏုက ျဖာက်လိုက္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္လွတဲ့ ျမင္ကြင္းကို ေတြ႔ခဲ့ရတာမို႔ ဒီေန႔ေတာ့ ကင္မရာ မေမ့မေလ်ာ့ ယူသြားမိတယ္။
ဒီေန႔ ျမင္ကြင္းကေတာ့ မေန႔ကလို ဘယ္ဟုတ္မလဲေလ…။
သားကို ပို႔ၿပီး ေက်ာင္းဂိတ္ေပါက္၀မွာ PIE - Parents In Education က Linda နဲ႔ Janet တို႔က ဒီေန႔ Primary 5 ေတြကို Maths Test အတြက္ အခန္းေစာင့္ေပးဖို႔ လုပ္အားေပးလိုေနလို႔ ၁၂း၁၅ အေရာက္ Canteenကို လာခဲ့ဖို႔ေခၚတယ္။ အင္တင္တင္နဲ႔ပဲ ဒီေန႔ေတာ့ လာခဲ့မယ္လို႔ ေျပာခဲ့တယ္။
စာေမးပြဲခန္းသြားေစာင့္ေတာ့…
ပံုမွန္ဆိုရင္ ဗုဒၶဟူးေန႔က ေန႔လည္ ၁၂း၃၀ဆို ေက်ာင္းဆင္းပါတယ္။ ဒီေန႔မွာေတာ့ Maths Practice Test ေျဖဖုိ႔ ေန႔လည္၁း၃၀ အထိ ေက်ာင္းခ်ိန္ျဖစ္သြားတယ္။ ၁၂း၃၀မွာ ကိုယ္တာ၀န္က်တဲ့ အတန္းေရာက္သြားေတာ့ အခန္းထဲက ဆရာမ မထြက္ေသးဘူး။ Parent Volunteer ပါ.. Maths test အတြက္လာပါတယ္ ေျပာေတာ့… သူ အခုပဲ ၿပီးပါၿပီ ဆိုၿပီး အတန္းထဲက ထြက္ေပးတယ္။
ဒီေန႔ Test ရွိတယ္ဆိုတာ သိတယ္ မဟုတ္လား။ မင္းတို႔ရဲ႕ ဆရာမ မလာႏိုင္လို႔ ကိုယ္လာပါတယ္။ 50 minutes test ေျဖရပါမယ္။ အိမ္သာ သြားခ်င္သူေတြ အခုသြားၾကပါ၊ ငါးမိနစ္ အခိ်န္ေပးပါတယ္လို႔ စလိုက္တယ္။ ၁၂း၄၀ မွာ ေမးခြန္း ေ၀တယ္။ ကိုယ့္နာမည္နဲ႔ Index No.ကို မွန္မွန္ကန္ကန္ ေရးဖို႔ သတိေပးတယ္။ မင္းတို႔ အားလံုးဟာ Primary 5 ေတာင္ ေရာက္ေနၾကၿပီမို႔ စာေမးပြဲ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္းေတြကို ေကာင္းေကာင္း သိၿပီးၿပီလို႔ ငါယူဆပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စည္းမ်ဥ္းေတြကို ထပ္ေျပာေနျခင္းျဖင့္ မင္းတို႔ရဲ႕ အခ်ိန္ေတြကို မျဖဳန္းလိုပါဘူး။ (ခပ္တည္တည္ ဖိန္႔တာေပါ့…)(Calculator သံုးခြင့္ရွိပါတယ္။) ငါဟာ Volunteer တေယာက္သာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ မင္းတို႔ရဲ႕ အျပဳအမူေတြကို ေစာင့္ၾကည့္ၿပီး report လုပ္ဖို႔ပါပဲ ဆိုၿပီး လက္ထဲက ဟန္းဖုန္းကို ေထာင္ျပလိုက္တယ္။ ေက်ာင္းသားေလးတေယာက္က Voice Recorder လား ေမးလို႔၊ ဗြီဒီယိုပါ႐ိုက္လို႔ ရပါတယ္လို႔ ေျဖလိုက္တယ္။ (ေတာ္ေတာ္ အသံုး၀င္တယ္… မဟုတ္ရင္ ဒီက ကေလးေတြက ကိုယ္တို႔ဆီကလို ေသေသ၀ပ္၀ပ္ေတြ မဟုတ္ဘူး။)
ေမးခြန္းကို ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္ဖို႔၊ ေမးခြန္း အားလံုးကို ႀကိဳးစားေျဖဖို႔၊ အားလံုးေျဖဆိုၿပီးရင္ ျပန္စစ္ၾကဖို႔တို႔ကို အလ်ဥ္းသင့္သလို သတိေပးပါတယ္။
၁း၃၀ နာရီမွာ အေျဖစာရြက္ေတြ သိမ္းၿပီး၊ Index No. အတိုင္း စီပါတယ္။ အေျဖလႊာ အေရအတြက္ကို ေျဖဆိုသူ အေရအတြက္နဲ႔ စစ္တယ္။ မင္းတို႔ အားလံုး စည္းကမ္းရွိရွိ ေနတာကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ စာေမးပြဲကိုလည္း အားလံုးပဲ ေကာင္းမြန္စြာ ေအာင္ျမင္ၾကပါေစလို႔ ဆႏၵျပဳပါတယ္လို႔ ေျပာအၿပီးမွာ ကေလးေတြလည္း ေက်ာင္းဆင္းဖို႔ အခန္း အျပင္မွာ အားလံုး တန္းစီၾကပါတယ္။ အေျဖလႊာေတြကို တာ၀န္ခံ ဆရာဆီအပ္ၿပီး ျပန္ခဲ့ပါတယ္။
(စာရင္းရွိ ၄၁ေယာက္၊ ေျဖဆိုသူ ၂၉ေယာက္၊ ပ်က္ကြက္ ၁၂ေယာက္ - ပ်က္ကြက္သူေတြရဲ႕ အမည္စာရင္းကိုလည္း စာရြက္တရြက္မွာေရးၿပီး အပ္ခဲ့ပါတယ္။ ပ်က္ကြက္စာရင္းရဖို႔ မခက္ခဲပါဘူး။ White Board ေထာင့္ တေနရာမွာ ေရးထားတာကို ကူးယူလိုက္တာပါပဲ။ ဒီေန႔ ၁၂း၃၀မွ ၁း၃၀ ထိ Test ရွိေၾကာင္း သတိေပးခ်က္ကိုလည္း White Board မွာ ေရးထားတာ ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ ဒါနဲ႔ေတာင္ ၁၂ေယာက္ ပ်က္တယ္ဆိုေတာ့ စဥ္းစားစရာပဲ H1N1 ေၾကာင့္ပဲလား။ စာကို စိတ္မ၀င္စားတာလား။ ကေလးေတြ ေျဖေနၾကတာ လွည့္ပတ္ၾကည့္ခဲ့ရသေလာက္ေတာ့ မစြံ မစြံ…။ ေနာက္မွ သားႀကီးကို ေမးၾကည့္တာ အဲ့ဒီအတန္းက စတုတၳေျမာက္ အေတာ္ဆံုး အတန္းတဲ့… ဒါေတာင္ မဟန္ဘူးလို႔ စိတ္ထဲက ေျပာမိတယ္။)
ရပ္ကြက္ထဲက နာမည္မႀကီးတဲ့ မူလတန္းေက်ာင္းေလးရဲဲ့ စာသင္ခန္း… ။
တို႔မ်ားတုန္းက ဒီအရြယ္ဆို အကၡရာသခၤ်ာ (Algebra) ေတာင္ တြက္တတ္ေနၿပီ။ သခ်ၤာတပုဒ္ တြက္မည္ဆိုရင္ ေတာင္ျခစ္ေျမာက္ျခစ္ လုပ္လို႔ ဘယ္ရလိမ့္မလဲ။ ေပးထားခ်က္၊ ရွာရန္၊ တြက္ခ်က္၊ ညီမွ်ျခင္းေတြကို စီစီရီရီေရးလို႔ အဆင့္လိုက္ခ်ေရးရတာ၊ အေျဖေရာက္လို႔ တိုးလို႔တန္းလန္း ထားခဲ့လို႔မရေပါင္၊ အေျဖညီမွ်ျခင္းေလး ေသေသသပ္သပ္ေရးၿပီးမွ မ်ဥ္းပိတ္ရတာ။ သခၤ်ာတပုဒ္တြက္ထားတာ Program တပုဒ္ ေရးထားသလိုပါပဲ။ အဲ့ဒီလိုျဖစ္ေအာင္ ၁ တန္းေလာက္ကတည္းက ဆရာဆရာမေတြက အခ်ိဳးမက်ရင္ လက္သီးဆုပ္ေပးရၿပီး လက္ဆစ္ကို သစ္သားျပားနဲ႔ ေခါက္ၿပီး ပံုစံခ်ေပးခဲ့တာပဲ…။ ႐ုပ္၀တၳဳ ပစၥည္း အားသာမႈနဲ႔ ဉာဏ္ရည္ ဉာဏ္စြမ္း၊ ႀကိဳးစား အားထုတ္မႈ ဘာေတြကို ဘယ္လိုနဲ႔ ခ်ိန္ထိုးေနသလဲ ဆိုတာေတာ့ စာဖတ္သူတို႔ ရိပ္ဖမ္းမိပါလိမ့္မယ္။ အခ်က္အလက္ မခိုင္လံုပဲ၊ တရက္ထဲမွာမွ တနာရီေလာက္အတြင္းရခဲ့တဲ့ အေတြ႔အႀကံဳေပၚ မူတည္ၿပီး ပြားလြန္းသလို ျဖစ္မွာ စိုးလို႔… ဤမွ်သာပါ…။
ဒီေန႔ ျမင္ကြင္းကေတာ့ မေန႔ကလို ဘယ္ဟုတ္မလဲေလ…။
သားကို ပို႔ၿပီး ေက်ာင္းဂိတ္ေပါက္၀မွာ PIE - Parents In Education က Linda နဲ႔ Janet တို႔က ဒီေန႔ Primary 5 ေတြကို Maths Test အတြက္ အခန္းေစာင့္ေပးဖို႔ လုပ္အားေပးလိုေနလို႔ ၁၂း၁၅ အေရာက္ Canteenကို လာခဲ့ဖို႔ေခၚတယ္။ အင္တင္တင္နဲ႔ပဲ ဒီေန႔ေတာ့ လာခဲ့မယ္လို႔ ေျပာခဲ့တယ္။
စာေမးပြဲခန္းသြားေစာင့္ေတာ့…
ပံုမွန္ဆိုရင္ ဗုဒၶဟူးေန႔က ေန႔လည္ ၁၂း၃၀ဆို ေက်ာင္းဆင္းပါတယ္။ ဒီေန႔မွာေတာ့ Maths Practice Test ေျဖဖုိ႔ ေန႔လည္၁း၃၀ အထိ ေက်ာင္းခ်ိန္ျဖစ္သြားတယ္။ ၁၂း၃၀မွာ ကိုယ္တာ၀န္က်တဲ့ အတန္းေရာက္သြားေတာ့ အခန္းထဲက ဆရာမ မထြက္ေသးဘူး။ Parent Volunteer ပါ.. Maths test အတြက္လာပါတယ္ ေျပာေတာ့… သူ အခုပဲ ၿပီးပါၿပီ ဆိုၿပီး အတန္းထဲက ထြက္ေပးတယ္။
ဒီေန႔ Test ရွိတယ္ဆိုတာ သိတယ္ မဟုတ္လား။ မင္းတို႔ရဲ႕ ဆရာမ မလာႏိုင္လို႔ ကိုယ္လာပါတယ္။ 50 minutes test ေျဖရပါမယ္။ အိမ္သာ သြားခ်င္သူေတြ အခုသြားၾကပါ၊ ငါးမိနစ္ အခိ်န္ေပးပါတယ္လို႔ စလိုက္တယ္။ ၁၂း၄၀ မွာ ေမးခြန္း ေ၀တယ္။ ကိုယ့္နာမည္နဲ႔ Index No.ကို မွန္မွန္ကန္ကန္ ေရးဖို႔ သတိေပးတယ္။ မင္းတို႔ အားလံုးဟာ Primary 5 ေတာင္ ေရာက္ေနၾကၿပီမို႔ စာေမးပြဲ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္းေတြကို ေကာင္းေကာင္း သိၿပီးၿပီလို႔ ငါယူဆပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စည္းမ်ဥ္းေတြကို ထပ္ေျပာေနျခင္းျဖင့္ မင္းတို႔ရဲ႕ အခ်ိန္ေတြကို မျဖဳန္းလိုပါဘူး။ (ခပ္တည္တည္ ဖိန္႔တာေပါ့…)(Calculator သံုးခြင့္ရွိပါတယ္။) ငါဟာ Volunteer တေယာက္သာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ မင္းတို႔ရဲ႕ အျပဳအမူေတြကို ေစာင့္ၾကည့္ၿပီး report လုပ္ဖို႔ပါပဲ ဆိုၿပီး လက္ထဲက ဟန္းဖုန္းကို ေထာင္ျပလိုက္တယ္။ ေက်ာင္းသားေလးတေယာက္က Voice Recorder လား ေမးလို႔၊ ဗြီဒီယိုပါ႐ိုက္လို႔ ရပါတယ္လို႔ ေျဖလိုက္တယ္။ (ေတာ္ေတာ္ အသံုး၀င္တယ္… မဟုတ္ရင္ ဒီက ကေလးေတြက ကိုယ္တို႔ဆီကလို ေသေသ၀ပ္၀ပ္ေတြ မဟုတ္ဘူး။)
ေမးခြန္းကို ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္ဖို႔၊ ေမးခြန္း အားလံုးကို ႀကိဳးစားေျဖဖို႔၊ အားလံုးေျဖဆိုၿပီးရင္ ျပန္စစ္ၾကဖို႔တို႔ကို အလ်ဥ္းသင့္သလို သတိေပးပါတယ္။
၁း၃၀ နာရီမွာ အေျဖစာရြက္ေတြ သိမ္းၿပီး၊ Index No. အတိုင္း စီပါတယ္။ အေျဖလႊာ အေရအတြက္ကို ေျဖဆိုသူ အေရအတြက္နဲ႔ စစ္တယ္။ မင္းတို႔ အားလံုး စည္းကမ္းရွိရွိ ေနတာကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ စာေမးပြဲကိုလည္း အားလံုးပဲ ေကာင္းမြန္စြာ ေအာင္ျမင္ၾကပါေစလို႔ ဆႏၵျပဳပါတယ္လို႔ ေျပာအၿပီးမွာ ကေလးေတြလည္း ေက်ာင္းဆင္းဖို႔ အခန္း အျပင္မွာ အားလံုး တန္းစီၾကပါတယ္။ အေျဖလႊာေတြကို တာ၀န္ခံ ဆရာဆီအပ္ၿပီး ျပန္ခဲ့ပါတယ္။
(စာရင္းရွိ ၄၁ေယာက္၊ ေျဖဆိုသူ ၂၉ေယာက္၊ ပ်က္ကြက္ ၁၂ေယာက္ - ပ်က္ကြက္သူေတြရဲ႕ အမည္စာရင္းကိုလည္း စာရြက္တရြက္မွာေရးၿပီး အပ္ခဲ့ပါတယ္။ ပ်က္ကြက္စာရင္းရဖို႔ မခက္ခဲပါဘူး။ White Board ေထာင့္ တေနရာမွာ ေရးထားတာကို ကူးယူလိုက္တာပါပဲ။ ဒီေန႔ ၁၂း၃၀မွ ၁း၃၀ ထိ Test ရွိေၾကာင္း သတိေပးခ်က္ကိုလည္း White Board မွာ ေရးထားတာ ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ ဒါနဲ႔ေတာင္ ၁၂ေယာက္ ပ်က္တယ္ဆိုေတာ့ စဥ္းစားစရာပဲ H1N1 ေၾကာင့္ပဲလား။ စာကို စိတ္မ၀င္စားတာလား။ ကေလးေတြ ေျဖေနၾကတာ လွည့္ပတ္ၾကည့္ခဲ့ရသေလာက္ေတာ့ မစြံ မစြံ…။ ေနာက္မွ သားႀကီးကို ေမးၾကည့္တာ အဲ့ဒီအတန္းက စတုတၳေျမာက္ အေတာ္ဆံုး အတန္းတဲ့… ဒါေတာင္ မဟန္ဘူးလို႔ စိတ္ထဲက ေျပာမိတယ္။)
ရပ္ကြက္ထဲက နာမည္မႀကီးတဲ့ မူလတန္းေက်ာင္းေလးရဲဲ့ စာသင္ခန္း… ။
တို႔မ်ားတုန္းက ဒီအရြယ္ဆို အကၡရာသခၤ်ာ (Algebra) ေတာင္ တြက္တတ္ေနၿပီ။ သခ်ၤာတပုဒ္ တြက္မည္ဆိုရင္ ေတာင္ျခစ္ေျမာက္ျခစ္ လုပ္လို႔ ဘယ္ရလိမ့္မလဲ။ ေပးထားခ်က္၊ ရွာရန္၊ တြက္ခ်က္၊ ညီမွ်ျခင္းေတြကို စီစီရီရီေရးလို႔ အဆင့္လိုက္ခ်ေရးရတာ၊ အေျဖေရာက္လို႔ တိုးလို႔တန္းလန္း ထားခဲ့လို႔မရေပါင္၊ အေျဖညီမွ်ျခင္းေလး ေသေသသပ္သပ္ေရးၿပီးမွ မ်ဥ္းပိတ္ရတာ။ သခၤ်ာတပုဒ္တြက္ထားတာ Program တပုဒ္ ေရးထားသလိုပါပဲ။ အဲ့ဒီလိုျဖစ္ေအာင္ ၁ တန္းေလာက္ကတည္းက ဆရာဆရာမေတြက အခ်ိဳးမက်ရင္ လက္သီးဆုပ္ေပးရၿပီး လက္ဆစ္ကို သစ္သားျပားနဲ႔ ေခါက္ၿပီး ပံုစံခ်ေပးခဲ့တာပဲ…။ ႐ုပ္၀တၳဳ ပစၥည္း အားသာမႈနဲ႔ ဉာဏ္ရည္ ဉာဏ္စြမ္း၊ ႀကိဳးစား အားထုတ္မႈ ဘာေတြကို ဘယ္လိုနဲ႔ ခ်ိန္ထိုးေနသလဲ ဆိုတာေတာ့ စာဖတ္သူတို႔ ရိပ္ဖမ္းမိပါလိမ့္မယ္။ အခ်က္အလက္ မခိုင္လံုပဲ၊ တရက္ထဲမွာမွ တနာရီေလာက္အတြင္းရခဲ့တဲ့ အေတြ႔အႀကံဳေပၚ မူတည္ၿပီး ပြားလြန္းသလို ျဖစ္မွာ စိုးလို႔… ဤမွ်သာပါ…။
15 comments:
မသီတာကဒါမ်ိဳးလဲရတာဘဲလား... ေတာ္လိုက္တာ...
မသီတာ
ကၽြန္္ေတာ္တို ့နိုင္ငံရဲ့ သံုးခ်က္တြက္နည္းက နိုင္ငံတကာနဲ ့ ယွဥ္လို ့ရပါတယ္။
နည္းပညာ တိုးတက္မွုကို အားကိုးတဲ့ ကေလးဟာ နည္းပညာ အသံုးၿပဳခြင့္ မရတဲ့အခါမွာ ပင္ကိုယ္စြမ္းရည္ ကို မထုတ္သံုးတက္ေတာ့ပါဘူး
ဒီလိုေတြလဲ ႐ွိတယ္ေပါ့ေနာ္။
စိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းပါတယ္ မမ။
ဟိုတေလာ ခ်န္း သခ်ၤာေျဖပါတယ္..့..
အိမ္မွာ ျပန္ေလ့က်င့္ေပးေတာ့....
ေပးထားခ်က္..
ရွာရန္..တြက္ခ်က္နဲ႔ ပဲရွင္းျပေပးလိုက္တယ္။။
ခ်န္းကေျပာတယ္..ေက်ာင္းကသင္တာနဲ႔ မတူဘူးလို႔ေတာ့...
က်ေနာ္ကျပန္ေျပာလိုက္တယ္..အေျဖမွန္ရတယ္မို႔လားလို႔.
.
ငယ္တုန္းက..ဆရာမ မလာလို႕ အတန္းကူ ၀င္ရင္ သိပ္ေပ်ာ္တာ.. း)
သီတာ ရဲ႕ဟန္ပန္ကို မ်က္ေစ့ထဲမွာ ျမင္ေယာင္လာၿပီး ျပံဳးေနမိပါတယ္...။
ရုပ္ဝတၳဳ ပစၥည္းေတြ ပံ့ပိုးႏိုင္မႈမွာ အားသာခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္ ဆိုေပမယ့္ အေတြးအေခၚပိုင္းမွာေရာ ဉာဏ္ရည္ ဉာဏ္စြမ္းနဲ႕ ႀကိဳးစား အားထုတ္မႈ မွာသာမက ဆရာသမားကို ေလးေလးစားစားရွိမႈ ေတြမွာ ကိုယ့္ လူမ်ိဳးေတြနဲ႕ ဘယ္လိုမွမယွဥ္သာတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒီမွာ တခ်ိဳ႕ဆို အသက္ ေလးဆယ္ ေရာက္တဲ့အထိ ေခါက္ဆြဲအဝါေရာင္ဟာ ဂ်ံဳက လုပ္သလား ဆန္က လုပ္သလားမသိ၊ ၾကာဆံဆိုတာ ဘာနဲ႕လုပ္မွန္းမသိ... မႈိဆိုတာ သစ္ပင္ၾကီးေပၚမွာ ေပါက္တာလို႕ ထင္တဲ့သူမ်ိဳးေတြလဲ ေတြ႕ဖူးေၾကာင္းပါ သီတာေရ႕.. အဟဲ...
ေကာင္းေကာင္းမေျဖၾကတာ ခိုးခ်တာထက္ေတာ့ ေတာ္ေသးတာေပါ့အစ္မရာ...
ဟုတ္တယ္ေနာ္ မသီတာ။ caculator မပါရင္ ေပါင္းႏွုတ္ေျမွာက္စား မတတ္ေတာ့တာ အခုေခတ္မွာ ျဖစ္ေနတယ္။
သူတုိ႔ကေလးေတြ သခ်ၤာေတာ္မယ္ထင္တာ။ မသီတာ ဖုန္းေထာင္ျပလုိက္တာ သေဘာက်တယ္။ သူတုိ႔ထက္ ေရွ႕နဲနဲေျပးထားျပမွ ေတာ္ကာက်မယ္ေနာ္ :)
နည္းပညာ တိုးတက္မွုကို အားကိုးတဲ့ ကေလးဟာ နည္းပညာ အသံုးၿပဳခြင့္ မရတဲ့အခါမွာ ပင္ကိုယ္စြမ္းရည္ ကို မထုတ္သံုးတက္ေတာ့ပါဘူး
pasir panjang reservoirနားနဲ႔တူတယ္။
mm
စင္ကာပူမွာ အဲလုိေနရာ ဘယ္ေနရာရွိပါလိမ့္...
ၾကံဳဖူးသေလာက္ေတာ့ ကေလးေတြက ဗဟုသုတ နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အားနည္းက်ပါတယ္။ အမလုိ ကေလးေတြကို စာဖတ္ေအာင္ လုပ္ေပးထားေပါ့။
သခ်ာၤကိုေတာ့ ငယ္ငယ္ကလည္းက သေဘာက်တယ္။ ဆယ္တန္းေအာင္ၿပီးကလည္းက ေ၀းသြားတာ အခုဆို သိပ္ေတာင္ မမွတ္မိခ်င္ေတာ့ဘူး
သူငယ္ခ်င္းတို႔ေရ (ကိုယ့္အသက္ႀကီးနဲ႔ ဒီလိုေခၚရတာ အားေတာ့နာတယ္...နားနဲ႔ မနာ.. အဲ နားနဲ႔ပဲနာ ၾကပါ။ နားကပဲ ၾကားလို႔ရတာကိုေနာ့္။ ၾကားရတာ မဟုတ္ပါဘူး..ျမင္ရတာပါ...ကဲပါေလ ႐ႈပ္ကုန္ပါၿပီ...)
ေနာက္ေန႔က်ရင္ လမ္းေလွ်ာက္တဲ့လမ္းတေလွ်ာက္ (မ႐ႈပ္႐ႈပ္ေအာင္ ေရးထားတာၾကည့္) ဓာတ္ပံု႐ိုက္ခဲ့မယ္လို႔...
(မေန႔က ပို႔စ္ကပံုနဲ႔တင္ စြဲေဆာင္လိုက္တာ ဟိုလူႀကီး ဒီေန႔လမ္းေလွ်ာက္လိုက္တယ္ သိလား...)
ုဟုတ္ပါရဲ႕ မသီတာရယ္
ခုဆိုလူေတြက တၿခားႏိုင္ငံကပညာေရးစနစ္ေတြကို
သိပ္အထင္ၾကီးေနတာ ေခၚၿပလိုက္ခ်င္တယ္
ဂုတ္ကေနဆြဲၿပီး... း(
တစ္ခုပဲ သူတုိ႔က ကေလးေတြကို ယံုၾကည္မႈရွိေအာင္ ေတာ့ေလ့က်င့္ေပးတယ္ အဲဒါက ယံုၾကည္မႈလြန္ကဲတာ မ်ိဳးၿဖစ္သြားတာေတြ ေတြ႕ေနရၿပန္တယ္
တစ္ခုမေကာင္းတစ္ခုေကာင္းေပါ့
ဘယ္ေနရာမွ မၿပည့္စံုပါဘူး။
အားနည္းခ်က္ အားသာခ်က္ေတြကေတာ့
ေနရာတိုင္းမွာ ရွိမွာပါပဲ
ျမန္မာျပည္က PTA အဖြဲ႕ေတြကေတာ့ အသက္မဲ့သြားတာ
ၾကာခဲ့ေပါ့
Post a Comment